Fireblade '95 panelen gezocht

Genius995

MF'er
4 mei 2006
51
0
Zoetermeer
Ik ben op zoek naar 2 panelen van een Fireblade uit '95.
Het gaat om het linker en rechter fuse paneel wat tussen het frame en topkuip zit. (weet eigenlijk niet de precieze benaming ervan)

Afbeelding:
full


Heeft iemand deze liggen... en weet iemand hoe deze panelen heten?
 
ik heb deze DENK IK wel liggen. ga jij maar bedenken wat ze kosten.. mn blade is gejat vrijdag maar had een andere kuipenset ervoor.. -O-
 
Dat is een snelle reply :)
Ik was op zoek naar je email adres, maar staat hidden... Maaruh, ik heb ze zien staan voor €15 per stuk (helaas alleen maar rechter delen), dus ik dacht aan €30 voor het paar.
 
ik ga thuis kijken of ik ze dubbel heb, dan mail ik je daarna. prijs is ok, wat kost verzenden of kom je ze halen(rotterdam)?
 
Zoetermeer - Rotterdam is goed te doen ;) Dus kom t halen. Ik hoor wel of je de onderdelen hebt. (CBR900RR Fireblade uit '95, daar moeten ze op komen :) )
 
is van t weekend goed? heb t ff TEEEE druk met school -O- moet de spullen effe opzoeken bij mn ouders en verifieren of het precies de juiste zijn.
waarschijnlijk heb ik binnenkort ook de gehele kuipset te koop, minus de linker kontkuip :W
 
@Da Liks:
Dit weekend is prima joh... ik hoor t wel :)

@cliffblade:
Toevallig komt ie inderdaad daar vandaan. (maar hij ziet er nu niet meer zo uit als toen ik m kocht he ;) )Maar wie ben jij dan, aangezien je dat zo goed weet? :)
 
ik kom regelmatig bij ruud ik heb er zelf m'n eeste blade gekocht. en ook m'n blade die ik nu heb heb ik via hem.
zonde dat je een ongeluk gehad heb niet jou schuld geloof ik?
ik denk dat ik morgen weer een bakkie ga doen.
hoe vind je je blade rijden???
 
Hij rijdt super... :) Inderdaad erg jammer. Dat was het 2e ongeluk wat ik er mee had. Gelukkig 2 keer niet mn eigen fout, maar de 2e keer was het niet te verhalen op de verzekering. Als ik naar Ruud ga, ga ik over het algemeen op vrijdag :)
 
zonde dat al 2 ongelukken mee heb gehad. en 2 keer niet te verhalen hoe kan dat.
ik zelf heb ook 1 blade in elkaar gereden een blade uit bj 2000 op de a 20.
ruud heefd me super geholpen.
ik zit zaterdags vaak bij safe motors rotterdam voor de gezelligheid.
kom je daar wel eens??
jou blade heefd toch ook een dyno kit.
 
@cliffblade:
eerste ongeluk was wel te verhalen (gelukkig, want betsy was total loss); van mn brommer afgereden door een 19-jarig jochie wat net een half jaar zn rijbewijs had.
tweede keer was onderuit geschoven in de Ardennen met Reinout en Jeroen.

@Da Liks:
Heb je toevallig nog wat kunnen vinden dit weekend? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan