goedendag
k heb een blade uit `95 die van de ene op de andere dag begon te prutelen
net alsof ie op reserve moet, het lijkt vooral voor te komen als ik een bepaald
toerental aanhoud. bv. 50 in zijn 2 dan prutelt en hapert ie, maar je merkt `t ook als je stilstaat en 3000rpm aanhoud bv. stoteren en pruttelen dus !
klinkt als ; onsteking ? brandstoftoevoer ?
Nou ben ik begonnen met een paar nieuwe bougies en dat scheelde al een heel stuk
maar ik ben niet helemaal tevreden(hij rijdt nog steeds niet helemaal lekker,al is het nu al wel een heel stuk minder)
ook heb ik zo`n busje carb.reiniger door de benzine gegooid maar merkte niet veel verschil.
verder; andere pomp geprobeerd, cdi kast even gewisseld met een maatje, en
bobine`s doorgemeten + voor de zekerheid ook gewisseld maar allemaal zonder
het gewenste resultaat...
dus... jaha
wat zou `t kunnen zijn als `t door nieuwe bougies wel beter word maar nog niet helemaal weg is..? toch co-2 laten afstellen ??
Alvast bedankt voor t` meedenken !
k heb een blade uit `95 die van de ene op de andere dag begon te prutelen
net alsof ie op reserve moet, het lijkt vooral voor te komen als ik een bepaald
toerental aanhoud. bv. 50 in zijn 2 dan prutelt en hapert ie, maar je merkt `t ook als je stilstaat en 3000rpm aanhoud bv. stoteren en pruttelen dus !
klinkt als ; onsteking ? brandstoftoevoer ?
Nou ben ik begonnen met een paar nieuwe bougies en dat scheelde al een heel stuk
maar ik ben niet helemaal tevreden(hij rijdt nog steeds niet helemaal lekker,al is het nu al wel een heel stuk minder)
ook heb ik zo`n busje carb.reiniger door de benzine gegooid maar merkte niet veel verschil.
verder; andere pomp geprobeerd, cdi kast even gewisseld met een maatje, en
bobine`s doorgemeten + voor de zekerheid ook gewisseld maar allemaal zonder
het gewenste resultaat...
dus... jaha
wat zou `t kunnen zijn als `t door nieuwe bougies wel beter word maar nog niet helemaal weg is..? toch co-2 laten afstellen ??
Alvast bedankt voor t` meedenken !