Fireblade 954RR Konica Minolta Project!

Een heel topic openen voor die blade van je ? Nou nou..... :-p
 
Ben benieuwd naar het eindresultaat :Y
Je ziet niet heel veel replica's, vaak zijn het repsols.
 
Projecttopic *O* Topic mark aan!

Deze veel te moderne fiets ga ik wel volgen 8-)

2 Bros uitlaat klinkt trouwens goed! O-)
 
Hey Da Liks,

Nee die bewaar ik, wil namenlijk ook nog het circuit op met de motor, en dan is de kuipset wel interessant om te bewaren.
 
En het is reeds 20 December geweest, en de kuipset is nog niet op de post :( Dit zal wel een 2009 project worden! Ik heb alvast wel een extra tank aangeschaft, met een klein deukje erin. Deze laat ik uitdeuken en spuiten, dan kan ik de orginele tank bewaren.
 
Laatst bewerkt:
Tja zulke dingen duren altijd langer dan je eigenlijk zou willen. Gelukkig is het geen hartje zomer :)
 
En het is reeds 20 December geweest, en de kuipset is nog niet op de post :( Dit zal wel een 2009 project worden! Ik heb alvast wel een extra tank aangeschaft, met een klein deukje erin. Deze laat ik uitdeuken en spuiten, dan kan ik de orginele tank bewaren.

alles bewaren is leuk voor later :+
 
Nope, still waiting. Heb met de feestdagen gezeten, levertijd kan uitlopen tot midden Februari. Niet zo cool...maargoed
 
Goed bezig met die kleine dingetjes! Dat spatbord is al een hele verbetering, ik heb de mijne zwart gespoten omdat dat grijs echt niet stond :N
Is die nieuwe achterbok niet lastig :? Je kan nou niet echt makelijk je achterwiel eruit halen...
 
Eergister maar eens nog een mailtje verstuurd:


Hello Timothy,

I have sent you emails on:
10 th of december
16th of december
1st of januari

called you on:
15th of januari (6 times)
16th of januari (4 times)

Left voicemails on:
8th of januari
15th of januari

I filed a complaint against Cali cars and Bikes on Paypal.

I will give you 24 hours to contact me on:
0031-6517*****

Email is possible, but i prefer a phone call so we can sort this out the very quickest.
If i will not hear from you before 10 AM 20th of Januari, i will ask paypal to get my money back.



Waarop ik terugkreeg binnen 2 uur!

Hello Martijn,

My name is David Lee. I am the new accounts manager. I am taking over Timothy’s accounts, there was so many email, it took me some time to go through them all. I apologize for any inconvenience. I will review where we are at with your order and get back to you shortly.


Thank you,

David Lee
Cali Cars & Bikes
www.calicarsandbikes.com


Jaja...laat ze het maar waarmaken, de klacht tegen hun blijft staan bij Paypal...ze hebben nog 17 dagen.
 
Laatst bewerkt:
Jsjs...je gelooft het bijna niet, maar zojuist weer een mailtje ontvangen!

Hey Martijn,

Your order is complete. I am trying to see if we can ship using another method. I know they have used DHL in the past, however I am not sure if they will use them again. I have sent an email to our shipping manager. They should get back to me before the end of day. I will keep you posted.

Thank you,

David Lee
Cali Cars & Bikes
www.calicarsandbikes.com


Het zal maar ineens goed gaan :o
 
full
 
Tja.. Scammed i guess

Na dat laatste mailtje heb ik nooit meer wat gehoord van ze. Ik heb een claim ingediend bij paypal, ze hebben nog 3 dagen om te reageren en dan kan de claim in mijn voordeel beslist worden. Probleem is dan dat ik alleen het geld terug kan krijgen als Calicars and bikes het geld nog op hun paypal hebben staan. Maar...ik denk dat ze dat er allang af hebben gehaald!

Wordt vervolgd -_-
 
Tja.. Scammed i guess

Na dat laatste mailtje heb ik nooit meer wat gehoord van ze. Ik heb een claim ingediend bij paypal, ze hebben nog 3 dagen om te reageren en dan kan de claim in mijn voordeel beslist worden. Probleem is dan dat ik alleen het geld terug kan krijgen als Calicars and bikes het geld nog op hun paypal hebben staan. Maar...ik denk dat ze dat er allang af hebben gehaald!

Wordt vervolgd -_-

Lekker dan! :? Mooi k*t dit! -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan