Fireblade 954RR Konica Minolta Project!

echt met al het respect he... maar je hoeft die website maar 1 keer te zien en je hebt het al door: oplichters. klinkt heel ongeloofwaardig maar ik kan aan de site zien of iemand een oplichter is of niet. en ik heb het tot nu toe ALTIJD goed geraden. maar ja, met paypal zit je sowieso goed, daarom noemen ze het betalingsgarantie. paypal heeft namelijk toegang tot de rekeningen van die mensen dus ze kunnen het geld altijd afschrijven indien nodig.

ik zou eerst vragen voordat ik zo iets ging kopen... en liever ebay (daar heb je tenminste feedback) dan zo'n onbekkende site!

succes
 
Ik heb laatst gehoord dat je alleen garantie hebt als je het via ebay besteld en niet via een winkel/internetsite. Maar weet niet hoeveel daar van klopt.

Ik zou gewoon bellen in jou geval!
 
Ik heb al naar ze gebeld, ze nemen de telefoon gewoon niet op.
Ook al aardig wat voicemails achter gelaten etc. Ik ben wel beschermd door Paypal, maar als Cali Cars and Bikes geen geld meer op hun paypal rekening OF bank account heeft, dan houdt het op.

En tsja..ik vond de website er netjes uit zien, en de 3-4 mensen die ik gevonden heb op internet die daar bestelden waren allemaal tevreden. Blijkt achteraf dat ze mensen 100 USD betalen als ze ontevreden zijn over het product (schade door transport, verf die eraf bladderd, etc)
Maarr.. ze hebben wel altijd geleverd, alleen soms duurde het wat langer dan afgesproken( 2-3 maanden ipv 1,5 maand)
 
Nou, de claim is afgelopen en heb dit van paypal te horen gekregen:

Beste,

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten. Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $16,73 USD terug te vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de bijschrijving op uw rekening verschijnt. Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werkstellen om ook dat te incasseren. Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van de rekeningprivileges van de verkoper.

-----------------------------------Transactiegegevens-----------------------------------
Naam verkoper: Cali Cars & Bikes
E-mail verkoper: sales@calicarsandbikes.com
Transactie-id verkoper: ********
Transactiedatum: 6 dec 2008
Transactiebedrag: -$815,00 USD


Dus 16,73 dollar terug gekregen van mijn 815 dollar welke ik heb overgemaakt naar ze.
Raar is alleen dat paypal belooft zoveel mogelijk geld af te schrijven als er mogelijk is.
Ik heb 2 claims lopen: 1 van 20 USD en 1 van 815 USD (ik heb in 2 stappen betaald).
De eerste claim heb ik 13.45/20 usd terug gehad, de 2e dus 16.73/815. Dit vind ik raar, waarom niet 20/20 en 10,18/815? De claims zijn 1 minuut na elkaar beslist en het geld is direct overgemaakt...
 
Laatst bewerkt:
Nou, de claim is afgelopen en heb dit van paypal te horen gekregen:

Beste,

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten. Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $16,73 USD terug te vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de bijschrijving op uw rekening verschijnt. Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werkstellen om ook dat te incasseren. Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van de rekeningprivileges van de verkoper.

-----------------------------------Transactiegegevens-----------------------------------
Naam verkoper: Cali Cars & Bikes
E-mail verkoper: sales@calicarsandbikes.com
Transactie-id verkoper: ********
Transactiedatum: 6 dec 2008
Transactiebedrag: -$815,00 USD


Dus 16,73 dollar terug gekregen van mijn 815 dollar welke ik heb overgemaakt naar ze.
Raar is alleen dat paypal belooft zoveel mogelijk geld af te schrijven als er mogelijk is.
Ik heb 2 claims lopen: 1 van 20 USD en 1 van 815 USD (ik heb in 2 stappen betaald).
De eerste claim heb ik 13.45/20 usd terug gehad, de 2e dus 16.73/815. Dit vind ik raar, waarom niet 20/20 en 10,18/815? De claims zijn 1 minuut na elkaar beslist en het geld is direct overgemaakt...

Echt ronduit K*T dit! B| :( ;( 815 dollar is een beste smak met geld! -O-
 
Ik heb nog steeds geen geld gezien, ik ga er van uit dat ik het voorgoed kwijt ben.
Heb verschillende kanalen geprobeerd, maar er kan eigenlijk nergens iets voor me gedaan worden.
 
Ik heb nog steeds geen geld gezien, ik ga er van uit dat ik het voorgoed kwijt ben.
Heb verschillende kanalen geprobeerd, maar er kan eigenlijk nergens iets voor me gedaan worden.

-O- Daar gaat je zuur verdiende geld! B|
 
Sh*t hey, dat is echt KUD zeg!!!

Tja je gaat er ook niet ff zomaar langs
 
Ik lees net alles door. Damnz kom ik even slecht nieuws tegen op het einde! Kennelijk is paypal dus ook niet zo veilig als men "wilt laten" geloven. Echt bar voor je man! Ben wel benieuwd naar je motor hoe die eruit komt te zien! Keep us posted!
 
Jo Martijn dat is echt gewoon volledig kut!!

Maarja als die persoon geen geld op zijn rekening heeft staan, kan paypal het er ook niet van af schrijven natuurlijk... veel meer dan dat kunnen ze niet doen natuurlijk :X

Tyfuszooi, ik hoop dat het uiteindelijk toch nog goedkomt man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan