fireblade 97 - 98

deriopramos

MF'er
1 dec 2006
60
0
Rotterdam
Door een aanrijding waarbij ik op de grond achterbleef en de dader wegreed is de gehele kappenset aan de rechterkant van mijn 97'er fireblade geschaafd, gescheurd, gebroken en de tank heeft een deuk. Dus of alles repareren of vervangen voor een 98 kuipenset.

Ik ben benieuwd of dit redelijk 1 op 1 aan te passen is, of dat er allerlei nieuwe aanpassingen moeten worden gedaan. Overigens is de kuipruit rechtsboven afgebroken, is de rechter spiegel verdwenen, maar de koplamp 100% in orde.
 
<even tusendoor> je weet van het bestaan van het waarborgfonds? (of hoe heet dat gebeuren)
 
klopt, maar werd van achteren aangetikt door een golf, hij reed door, ik sloeg tegen de stoep naar de overkant, paar koprollen gemaakt, motor over mij heen, dus was niet helemaal 100%. Werd door 2 mensen op de been geholpen, maar kreeg de motor niet van zijn plek, omdat deze nog in versnelling zat, ook hier dacht ik niet aan, vervolgens opgestapt en half beduusd weggereden. Heb ze niet eens bedankt of tel nr gevraagd. Na zoiets ben je toch ff de weg kwijt . Dus de WBF antwoord als, geen getuigen geen €. heb wel een politierapport laten maken én de motor is door hun bekeken, maar mocht niet baten.
 
:( Is toch niet normaal... iemand aanrijden en dan gewoon doorrijden terwijl degene op straat ligt met motor over zich heen.

Kut voor je.. jammer van de schade, maar zo te lezen heb je geloof ik zelf geen verwondingen eraan over gehouden.
Succes met de reparatie...
 
:^ het slaat echt nergens op... tegenwoordig is je eigen geld belangrijker dan het leven en welzijn van een ander. Schandalig gewoon.... :(
 
hey derio, je kent me wel toch, we hebben gesproken bij Martijns!
ik weet dat de topkuip van een 98 niet op een 97 pas zonder aanpassingen!
succes ermee jongen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan