Fireblade en 2 lampen

Piet Zahut

MF veteraan
9 nov 2004
5.434
5
Zwolle
Ik wil de 2e lamp van mijn fireblade laten branden (SC33). Nu is dat op zich niet zo'n probleem maar wat is wijsheid. Moet ik de stroom van de linker lamp afhalen? Goed te doen maar daar heb ik mijn handvatverwarming ook al op aangesloten en ik weet niet of dat wel wijs is. Ik kan natuurlijk ook stroom weghalen bij het kleine lampje tussen de 2 koplampen in maar als ik dat doe vraag ik me af hoe het zit met de zekering etc omdat het lampje (5w) dan wel erg zwak gaat branden.

Wie heeft dit gedaan en hoe?

Ik hoor het graag

Thanx

Piet Zahut
 
Ik wil de 2e lamp van mijn fireblade laten branden (SC33). Nu is dat op zich niet zo'n probleem maar wat is wijsheid. Moet ik de stroom van de linker lamp afhalen? Goed te doen maar daar heb ik mijn handvatverwarming ook al op aangesloten en ik weet niet of dat wel wijs is. Ik kan natuurlijk ook stroom weghalen bij het kleine lampje tussen de 2 koplampen in maar als ik dat doe vraag ik me af hoe het zit met de zekering etc omdat het lampje (5w) dan wel erg zwak gaat branden.

Wie heeft dit gedaan en hoe?

Ik hoor het graag

Thanx

Piet Zahut

Handvat verwarming op een blade???? -O- _O-

Weghalen en je stroom van je andere licht plukken :Y

Handvatverwarming kan je toch wel ergens anders op zetten eventueel??
 
Handvat verwarming op een blade???? -O- _O-

Weghalen en je stroom van je andere licht plukken :Y

Handvatverwarming kan je toch wel ergens anders op zetten eventueel??
Ja,gebruik hem voor ww het hele jaar door. Maar ik heb er over nagedacht om de handvatverwarming rechtstreeks op de accu te zetten met een zekering er tussen maar dan ben ik bang dat ik hem vergeet uit te zetten en dan moet gaan lopen duwen.......
 
Zoals ik zei met een relaitje.

doe je de handvatverwarming met een relais schakelen en ook zekering ertussen.
stuurstroom van relais een plus draad achter het contact. kan handvatverwarming nooit aan staan als de sleutel er niet in zit :)
 
Wat is het nou? Model 1997 of 1998? Op google kom ik beide tegen als ik op SC33 zoek.
Let er op dat ook je lichtschakelaar op je stuur de stroom aankan, bij de oudere Blade's met 1 koplamp wilde dat nog wel eens iets te veel van het goede zijn als je er 2 continue liet branden.
 
Wat is het nou? Model 1997 of 1998? Op google kom ik beide tegen als ik op SC33 zoek.
Let er op dat ook je lichtschakelaar op je stuur de stroom aankan, bij de oudere Blade's met 1 koplamp wilde dat nog wel eens iets te veel van het goede zijn als je er 2 continue liet branden.

dat had ik ook gehoord. Het is model 97
 
Terug
Bovenaan Onderaan