Fireblade en Pro-oiler

Piet Zahut

MF veteraan
9 nov 2004
5.428
0
43
Zwolle
www.nieuwsmotor.nl
Ik heb gisteren mijn op marktplaats gekochte Pro-oiler binnen gekregen. Nu kijk ik op de site van pro-oiler om te kijken wat het beste is om hem te monteren. Hier geven ze aan dat je gaten in de achterbrug moet boren en draad moet tappen. Is dat wel zo'n slimme actie? Zijn er mensen hier met een blade (sc33) en een pro oiler? Of misschien anderen die hier een goede oplossing voor hebben??

Thanx!!
 

Motormuis82

Die hard MF'er
1 okt 2007
328
0
37
Ouddorp
Gaten?? 60mm? Ik denk dat als je gewone gaatjes in je achterbrug boort dat absoluut geen probleem is voor je achterbrug. Zolang het rond is gaan de krachten er gewoon netjes rondheen en krijg je absoluut geen scheuren of een verminderde sterkte van je achterbrug. Boutjes vast zetten met witte locktight en ze trillen nooit meer los ook :)
 

Krimmie

MF veteraan
4 feb 2005
9.063
0
Ik had ook een pro-oiler op de R1 en je moet idd gaten boren en tappen :) andere goede manier is er niet

Good luck out there buddy, you're gonna need it :+
 

cbrdave

MF veteraan
8 dec 2002
1.756
1
49
zwijndrecht
Ik heb een blade en een pro-oiler en heb ook gaatjes in de brug moeten boren maar das niets bijzonders. Test soms ook nieuwe aanpassingen voor P-O dus als je vragen hebt kan je me altijd mailen, ken Pablo de maker van P-O redelijk goed.