Fireblade of geen Fireblade

als ik jou was zou ik op een Blade van 2004 beginnen. Fantastische Fiets!!

Ps ik weet er nog één te koop staan voor 10500,- Alles dr op en dr aan. tIs maar zo een tip hoor. :+

Je bent helemaal niets te duur.
Aan het onderhandelen bij wie, en wat krijg je voor de "oude" terug?
 
Hey,

Heb je verstand in je rechterhand ...Kopen z'n blade ..en je hebt een wereldfiets. Kun je echter slecht inhouden en laat je door anderen "opruien" dan heb je met elke fiets een probleem. Probleem is bijna nooit de motor maar de piloot erop ! :]
 
Je bent helemaal niets te duur.
Aan het onderhandelen bij wie, en wat krijg je voor de "oude" terug?

Er komt geen blade terug ding is mij te snel voor de OBW en te duur voor het circuit. Maar dat ding van jouw ziet er wel :} :} :} :} uit.
Heeeeele gave fiets. Nog mooier dan de repsol
 
Help! Ik heb een dillema.
Ik heb afgelopen zomer m'n rijbewijs gehaald en ben op zoek naar een motor. Ik heb proef gereden op:
Yamaha R6
Yamaha Thundercat
Yamaha Tunderace
Honda CBR 600F
Honda CBR 900RR Fireblade

De Fireblade reed het lekkerst op de voet gevolgd door de Thundercat. Maar de Fireblade lijkt me voor een beginnende motorrijder niet geschikt. Nu ben ik voorzichtig van aard en m'n wilde haren al kwijt O-)

Hoe denken jullie er over is een Fireblade geschikt voor een beginner of is tie dat niet.
Ik ben begonnen op een VTR 1000 F. ok is geen Fireblade maar iedereen verklaarde mij ook voor gek.. t is toch al een heel seizoen goed gegaan :) gewoon inschatten en doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan