fireblade ruilen motard

poskop

MF'er
23 jul 2005
36
0
nisse
blade bj 94 km st 36000 pas grote beurt +nieuwe remschyven +nieuwe band bt 014 nieuwe spaningsregelaar +div reden wil overstappen motard
 
alstu:
full
 
en vooral zoeen *O*

mijn xr doe ik iig niet weg voor een 94blade. ook al is mn xr gaar.
wat zoek je precies?
 
en vooral zoeen *O*

mijn xr doe ik iig niet weg voor een 94blade. ook al is mn xr gaar.
wat zoek je precies?
liefst ktm huscuarna honda maakt op zich niet zoveel uit als hy maar goed is daar krygt hy dan ook een goede blade voor terug cc vanaf 500
 
niet iedereen geeft 10.000 euro uit aan ss zelfs dan laat deze moter menig moterachter zich hehehe


Heb je mooi goed , beetje piloot maakt met deze blade veel moderne supersports t leven zuur. Waarom verkoop je m niet , en ga je dan kijken voor een supermotard ?
 
Heb je mooi goed , beetje piloot maakt met deze blade veel moderne supersports t leven zuur. Waarom verkoop je m niet , en ga je dan kijken voor een supermotard ?
hy staat ook te koop maar wou het hier toch ook ook proberen voor degene die mechien wil ruilen of kopen
 
Had precies de zelfde blade en heb hem ingruild bij motoport in almelo tegen een 520 uit '01 in enduro trim, en toen zelf omgebouwd naar 'sm'. Kreeg zeker geen verkeerde prijs en 520 loopt nog steeds als een zonnetje.
 
Had precies de zelfde blade en heb hem ingruild bij motoport in almelo tegen een 520 uit '01 in enduro trim, en toen zelf omgebouwd naar 'sm'. Kreeg zeker geen verkeerde prijs en 520 loopt nog steeds als een zonnetje.
heb je er een foto van ben benieuwd
 
dan koop je hem toch

Nee dat vraag ik niet, ik vraag wat voor super motard je precies zoekt, omdat je nogal vrij onduidelijk bent. Zoek je 125,250, 400,600 cc ?
Ik neem aan dat je wel een beetje een flinke wilt hebben, KTM,Husqvarna enz. aangezien je van een CBR900RR af stapt.

Zelf geen interesse in een SS, de zithouding vind ik 3x nix, al zien supersports er wel waanzinnig mooi uit, ook die Fireblade van jou.
Als ik een motor erbij koop wordt het een naked of een sporttoer.
 
Nee dat vraag ik niet, ik vraag wat voor super motard je precies zoekt, omdat je nogal vrij onduidelijk bent. Zoek je 125,250, 400,600 cc ?
Ik neem aan dat je wel een beetje een flinke wilt hebben, KTM,Husqvarna enz. aangezien je van een CBR900RR af stapt.

Zelf geen interesse in een SS, de zithouding vind ik 3x nix, al zien supersports er wel waanzinnig mooi uit, ook die Fireblade van jou.
Als ik een motor erbij koop wordt het een naked of een sporttoer.
vanaf 500 cc merk vind ik niet zo belangryk sls hy maar goed is weet je wat
 
Hee ik ken die blade van jou denk ik wel.
Nisse is niet zo ver van H-zand.
Je moet eens bij Motor 2000 gaan kijken, een maat van me heeft daar pas zijn 520 (zelfde als mij) ingeruild, deze staat nog wel in enduro trim.
Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.

enne goeie zet om naar 'sm' over te stappen. :Y :Y
 
Hee ik ken die blade van jou denk ik wel.
Nisse is niet zo ver van H-zand.
Je moet eens bij Motor 2000 gaan kijken, een maat van me heeft daar pas zijn 520 (zelfde als mij) ingeruild, deze staat nog wel in enduro trim.
Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.

enne goeie zet om naar 'sm' over te stappen. :Y :Y
klopt heb ik gezien 4700euro dacht ikdus niet heb nu een goeie motor en wil ik een goeie voor terug
 
Wat wil je nog voor die blade hebben dan?
Probleem is dat een motorzaak nooit geen geld bij zal leggen en ook maar zelden zal oversteken, dus mijn advies is probeer hem particulier te verkopen en ga dan met geld in je zak shoppen.
 
Wat wil je nog voor die blade hebben dan?
Probleem is dat een motorzaak nooit geen geld bij zal leggen en ook maar zelden zal oversteken, dus mijn advies is probeer hem particulier te verkopen en ga dan met geld in je zak shoppen.
vr prys is 3700 is toch mooi bedrag of ruil motard ook mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan