fireblade ruilen motard

Heb je je al eens verdiept in 'sm' of vind je iets met 17 inc en een hoog spatbord al een 'sm'?
Het is wel een verschil hoor van 'ss' naar 'sm' en zeker als je van een blade af komt, bedoel een blade geef je een beurt en dan kan die er weer een jaar of langer tegen aan, een 'sm' heeft toch zeker om de 1000 a 1500 km ff aandacht nodig en zeker als ze wat ouder worden zijn er merken die toch niet meer zo berouwbaar zijn (husaberg, husky????).
Ruil zeker je betrouwbare blade niet tegen elke 'sm' in.
Misschien nog eens ff op het forum rond neuzen voor wat meer info????

Verder, suc6
 
Heb je je al eens verdiept in 'sm' of vind je iets met 17 inc en een hoog spatbord al een 'sm'?
Het is wel een verschil hoor van 'ss' naar 'sm' en zeker als je van een blade af komt, bedoel een blade geef je een beurt en dan kan die er weer een jaar of langer tegen aan, een 'sm' heeft toch zeker om de 1000 a 1500 km ff aandacht nodig en zeker als ze wat ouder worden zijn er merken die toch niet meer zo berouwbaar zijn (husaberg, husky????).
Ruil zeker je betrouwbare blade niet tegen elke 'sm' in.
Misschien nog eens ff op het forum rond neuzen voor wat meer info????

Verder, suc6
komen jullie dan maar met een mooi voorstel en martyn ik wil die honda wel eens zien of hy dat waardis
 
komen jullie dan maar met een mooi voorstel en martyn ik wil die honda wel eens zien of hy dat waardis

kijk maar in mn sig voor een plaatje. Tuurlijk is ie et niet waard :) maar wil geen fireblade... en áls ik dan toch moet ruilen, heb k er liever 3.
snappie :)

en #4...ik begrijp jou niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
 
kijk maar in mn sig voor een plaatje. Tuurlijk is ie et niet waard :) maar wil geen fireblade... en áls ik dan toch moet ruilen, heb k er liever 3.
snappie :)

en #4...ik begrijp jou niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
waarom begryp je me niet als je bedoeld verkoop hem eerst en koop dan een motard is strak plan maar hy staat te koop ook op marktplaats dus ik wacht gewoon af hoe zou jij het dan doen
 
Probeer eens een keer wat punten(.)en komma's(,)te gebruiken in je zinnen.
Dat leest iets makkelijker.
 
kijk maar in mn sig voor een plaatje. Tuurlijk is ie et niet waard :) maar wil geen fireblade... en áls ik dan toch moet ruilen, heb k er liever 3.
snappie :)

en #4...ik begrijp jou niet, maar dat zal wel aan mij liggen.


omdat je jezelf quote en opeens zegt dat 600 cc het leukste is ipv 450
full
 
Ik snap er geen hol meer van.
Ik moet een voorstel doen? ik ga jou toch niets verkopen dus wat moet ik dan voorstellen? -O- -O-

Enne ik hoop dat je beter rijd dan dat je schrijft.
 
whoops #4 ...je hebt gelijk. Nu ben ik ook een computer/internetnoob dus don't blame me...you get the point...wilde de boel quoten van "heb jij een 450 dan..."
 
een blauwe KTM :r ,dat noemen ze volgens mij kapitaalvernietiging :Y ,en je weet wat er van ruilen komt he ;) ,verkoop dAt ding van je en ga met de knaken op zoek naar iets wat je zoekt :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan