fireblade te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net mijn gay-vriendje gesproken, maar die had ook niets spannends te vertellen :N














:P :9
 
ruilen tegen een nieuwe gpz600r uit 86 met 46000 km *D
foto hoef je vast niet te zien hé O-)
 
Had eigenlijk wel intresse in die Blade maar na dat stom gezwets van um over het plaatsen van een fotootje heb ik alleen nog maar intresse om langs te komen en um voor z'n bek te sl**n. :+ :+ :( |( :r
 
wat heeft hij nu te koop dan????????????










































































Doe anders ff een foto....

suf konijn, of heb je toch een citta te koop????

:W :W :W
 
ach zijn toch kutmotors die fireblades :]
Ten eerste zijn het motorEN... ten tweede (want happen is leuk :P ) fireblades rulen 8-)


@TS: ik heb geen zus, maar wel een broertje, kan ik die misschien ruilen voor jouw blade... of wil je daar eerst een foto van :? :+
 
Tering,........dit is toch wel de meest gore, foute, smerigste Blade die ik ooit heb gezien.

Maar ach, beetje verf doet wonderen, ik biedt 100 Eurie.

Ohh ja wat had je ook alweer te koop?
 
Blijkbaar ben ik dus niet de enige die het zo raar vond dat er geen foto geplaatst (wou) worden.

Van mijn interesse is nu nog maar weinig over na dit mislukte verkooptopic.

Je hebt het allemaal aan je eigen klantvriendelijkheid te danken Fastwing,niet slim van je om het zo te spelen. :N


Ik denk dat ik trouwens maar gewoon doorga sparen voor een 1000RR Repsol fireblade :}
 
Snap niet waarom er gelijk geïrriteerd gereageerd moet worden. Vooral als er naar meer info en een foto gevraagd wordt. :?

Als je serieus je motor wilt verkopen kun je dat mischien ook beter niet hier dan maar meer via speurders, marktplaat of motortrader. Daar kijken mensen toch gerichter naar een bepaalde fiets.

Succes met de verkoop. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan