fireblade te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
004-1.jpg
 
Ja dat is een standaard 900RR 2002 fireblade, maar ik wil die van Fastwing zien.

Als jij in iemands 2de hands auto geinterreseerd bent dan wil je toch ook gewoon die auto zien,en niet hoe dat ie in de showroom stond toen ie nog nieuw was. -O-

Dan ga je er toch even heen om te kijken , of koop jij een 2e hands auto ook zo van een plaatje op internet ;)
 
Dan ga je er toch even heen om te kijken , of koop jij een 2e hands auto ook zo van een plaatje op internet ;)


Nadat ik op internet het plaatje heb gezien en hij bevalt mij wel dan ga ik er ff heen om hem in het echt te bekijken.

Ik ga dus echt niet b.v. een uur rijden voor een auto WAAR IK NOG NIET EENS EEN FOTO VAN HEB GEZIEN. :N

is 't nou echt zo veel gevraagd om een foto te plaatsen. :?

Sjezus,de klantvriendelijkheid is hier weer ver te zoeken. |(
 
Laatst bewerkt:
allemaal beetje plaatjes geil hiero :P iedereen weet toch hoe een nieuwe fireblade uit 2002 eruit ziet , deze is als nieuw zegt de eigenaar (zou die vent niet helemaal vertrouwen hoor :+ )
 
ECHT NIET TE GELOVEN..snap niet waar al die domme fuckers op reageren als ze dit niks vinden zeg...
 
ECHT NIET TE GELOVEN..snap niet waar al die domme fuckers op reageren als ze dit niks vinden zeg...
Gast, jij trekt ze aan met je belachelijke gedrag.zo ook mij Je begint te flamen met 'wanker' en 'gay vriendje' . Als je je nou even normaal gedraagt, en een foto post (wat een kleine moeite is en waar je jezelf en de potentiële kopers een plezier mee doet), is het gezeur over.
Maar gedraag je op zijn minst normaal, je maakt jezelf echt belachelijk.
 
<<----- Hhhhhm ben benieuwd of die dikke kloten van mij in dat pak passen.......
Kun je een foto plaatsen van je pak, en tergelijkertijd eentje van de brommert?
 
Je zegt dat er vele extra's op zitten, zoals wat dan? heb je daar misschien wat meer informatie over? of een piccie ervan zou ook fijn zijn...
 
Ook al zou er interesse zijn voor die klotenjap,oeps :X :X ...ik zou het hem niet eens gunnen om die blade te kopen!!!

Wat een sukkel en achterlijk gedrag!! Ik zou ook zeggen...slotje erop!!!

Diep triest gewoon...tis graag of helemaal niet!

De uberkneus..hahaha!!! _O- _O- _O- _O-
 
foto doet idd wonderen , wat ik ook mis in je verkoopverhaal :verkoop je voor 8000 eur een sc44 uit 2002, of een sc50 ? In dat jaar zijn er nmlk 2 types uitgekomen. :?
 
hij heeft helemaal niks te verkopen,dt is jullie nu toch wel duidelijk zekers!!,en anders is het wel een hele vage zweethiel!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan