Fireblade tegen F40, wie wint?

Ik geloof er trouwens geen reet van die specs van die F40. De F40C , dat waren de Competitie modellen ( c staat voor competizione ) hadden niet eens 600pk.

Ik denk trouwens dat je met je Blade het zal moeten afleggen tegen een "standaard" F40.

GreetZ
 
Ik geloof er trouwens geen reet van die specs van die F40. De F40C , dat waren de Competitie modellen ( c staat voor competizione ) hadden niet eens 600pk.

Ik denk trouwens dat je met je Blade het zal moeten afleggen tegen een "standaard" F40.

GreetZ

Jij bent gek.
 
Die gozer die achter het stuur van die F40 zit krijgt net zo'n rooie kop ( :( ) als de kleur van z'n eigen koetswerk als ie word geconfronteerd met het feit dat hij op die 500 meter eruit word gereden door een projectiel dat maar 1/20 kost van wat hij heeft moeten betalen voor zijn fles ketchup op wielen. :X

Dus.
 
Die gozer die achter het stuur van die F40 zit krijgt net zo'n rooie kop ( :( ) als de kleur van z'n eigen koetswerk als ie word geconfronteerd met het feit dat hij op die 500 meter eruit word gereden door een projectiel dat maar 1/20 kost van wat hij heeft moeten betalen voor zijn fles ketchup op wielen. :X

Dus.

Precies. ;)
 
exclamation.gif

waar is dat knopje voor ?
:+
 
misschien al gepost maar dit geeft wat meer duidelijkheid, 690 pk corvette tegen diverse motoren

edit : corvette wint wel qua sound........
 
Laatst bewerkt:
en het wordt nu wel tijd voor een filmpje, de topicstarter heb ik namelijk al een tijdje niet gehoord, en ook nog niks over een wedstijd met een ferrari...
 
Hallo Oma,

Na wat speuren kwam ik in dit topic terecht.

En na 3.5 jaar zou er toch al een filmpje moeten zijn nietwaar??? :X Of duurt het maken van een relatief simpel filmpje langer dan 3.5 jaar? :+ Of is TS omgekomen omdat hij zich vergist heeft in het vermogen van zijn '97er Blade... -O-

Ik ben benieuwd...
 
RommelD...were r uuuuu :? :Z

Wel grappig al die verhalen enzo...zou graag eens bij wat 'toevallige' meetings aanwezig willen zijn in Gelderland.

Graag ff mailen.
 
T zullen wel kroeg pk's zijn, zo komt het op mij over anyway.

Van die f40 zal je t wel winnen, dr bestaat ook zoiets als te veel vermogen.
Ding zal nevver nooit normaal van zn plek kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan