Fireblade voorvork + remmerij

CBR-Methew

MF'er
1 mrt 2007
242
7
Twello/EHV
Beste motorrijders,

Ik heb nog een fijn voorvorkje staan van een Fireblade uit 1995, met de bijbehorende remmerij.
Ideaal voor een ombouwprojectje of vervanging. De voorvork is recent gereviceerd vanwege een lekker voorvorkkeerring. Bijinbegrepen zit ook de kroonplaat en balhoofdlagers.
De vork is perfect recht!

Foto's kunnen op aanvraag gemaakt worden

ps de voorkeur is om de voorvork op tehalen vanwege de afmetingen en het gewicht.

(Twello)
 
350 voor de hele set lijkt me een mooi bedrag. Remmen zijn btw met rempomp. Zal morgen wel foto's maken en hier neerzetten
 
Laatst bewerkt:
jup.. moest wel.. aangezien het oude voorwiel niet meer lekker was (boutje dol) en de voorvelg van een 98 niet in een oud model past :(

Ik heb tevens foto's gemaakt.. maar wacht even ivm webspace (provider ligt dwars:P)
 
Laatst bewerkt:
vork1
full
 
Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat je hier als normale gebruiker plaatjes kon uploaden..had ik dat maar eerder geweten.. maargoed.. dit is hem. Ik meen dat ik nog een vooras en bussen erbij heb.. alleen ff zoeken waar die zijn gebleven
 
hoi
wat is de maat van de vork, ik wil weten:
- buitenmaat onderste lager
- buitenmaat bovenste lager
- hart-hart maat van de bovenpoten
- lengte maat tussen de poten
- langte van de balhoofdpen en de dikte ervan

mvg chris
 
hoi
wat is de maat van de vork, ik wil weten:
- buitenmaat onderste lager 50mm
- buitenmaat bovenste lager 44mm
- hart-hart maat van de bovenpoten 205mm
- lengte maat tussen de poten 159mm
- langte van de balhoofdpen en de dikte ervan dikste punt 30mm en 250mm totale lengte
(minimale lengte van het balhooddpen is 170 mm lager totenmet lager (voor de montage))

diameter van de poten is 45mm

mvg chris
 
Laatst bewerkt:
Ah der zit weer leven in.. ik had zelf 350 euro ingedachte voor de hele set (remmen/as/voorvork en volgens mij heb ik ook nog een wat minder frisse velg (een defecte bout))
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan