fireblade

nee heb al een blade. bj 1994.
wil graag in contact komen met blade rijders.
en wat is dubbtrapscarb??
m'n blade is al zoals je zie 12 jaar met 35000 km en loop als een zonnetje.
Ik ben niet zo technisch onderlegd ik heb er wel een beetje vestand van dus ik ga een poging wagen . Ik neem aan dat je functie van de carburateur snapt (deze zorgt voor de juiste hoeveelheid brandstof naar de cylinders toe ). Op het moment dat je meer vermogen vraagt zal de motor dus meer brandstof nodig hebben dan treedt in de carburateur het dubbel traps systeem in werking (bij mijn fiets bij ongeveer 7000 toeren ), dit zal per fiets vershillend zijn , maar geloof me als het blok echt gaat brullen is het systeem in werking ,dus eigenlijk is het een soort brandstof boost die het blok nodig heeft om hoog in de toeren te komen. :W
 
ik ben ook niet zo technisch maar ik snap het.
thanks.
dus je blade bevald je wel.
Ik ben niet zo technisch onderlegd ik heb er wel een beetje vestand van dus ik ga een poging wagen . Ik neem aan dat je functie van de carburateur snapt (deze zorgt voor de juiste hoeveelheid brandstof naar de cylinders toe ). Op het moment dat je meer vermogen vraagt zal de motor dus meer brandstof nodig hebben dan treedt in de carburateur het dubbel traps systeem in werking (bij mijn fiets bij ongeveer 7000 toeren ), dit zal per fiets vershillend zijn , maar geloof me als het blok echt gaat brullen is het systeem in werking ,dus eigenlijk is het een soort brandstof boost die het blok nodig heeft om hoog in de toeren te komen. :W
 
leuke blade bj 1997 geloof ik.
full

Bij deze alsnog (ik post echt te weinig plaatjes moest weer even inkomen)
 
mag jij wel op een blade rijden???
dacht het niet.
dan maar een onzinnige topic en op een blade rijden????

Ach MF is vrij en als jij nou lekker over je Blade wil l*llen,
moet je dat gewoon doen en een topic openen.

Wij doen al 11 delen niets anders dan over onze Blade's l*llen :+

Het Honda CBR1000RR
Fireblade topic *deel 11*

Veel plezier met je Blade,
en als je nog leuke dingetjes zoekt voor op je Blade,

Kijk dan gerust op WWW.CBR1000RR.NL

of klik op onderstaande link.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan