fireblade

>>>> Sport

Ik rij wel es een enkele keer op de ('98) Fireblade van een vriend van me. Rijdt wel prettig vind ik. Net een tikje strakker dan mijn eigen CBR600F, wat meer power maar toch geen al te extreem stuurgedrag of zithouding.
 
wat vinden jullie van rijden van een fireblade.
Hoezo wil je een blade kopen dan ?? Ik heb zelf een 96er ondanks dat ie al 10 jr oud is vindt ik hem nog niet gedateerd nou moet ik wel zeggen hij is een beetje gepimpt dat maakt hem wat jonger. En verder kun je er vrij rustig mee rijden ,maar als je hem open trekt en bij 7000 toeren de dubbtrapscarb in werking komt kan je met de snelste mee en wordt het pas echt leuk. De prijs vindt ik ook vrij gunstig als je goed zoekt op marktplaats etc kun vrij goedkoop aan een goede blade komen ter info de mijne voor ongeveer 3500 euro en de staat van de motor is pefect !!!!!!!! :W
 
Hoezo wil je een blade kopen dan ?? Ik heb zelf een 96er ondanks dat ie al 10 jr oud is vindt ik hem nog niet gedateerd nou moet ik wel zeggen hij is een beetje gepimpt dat maakt hem wat jonger. En verder kun je er vrij rustig mee rijden ,maar als je hem open trekt en bij 7000 toeren de dubbtrapscarb in werking komt kan je met de snelste mee en wordt het pas echt leuk. De prijs vindt ik ook vrij gunstig als je goed zoekt op marktplaats etc kun vrij goedkoop aan een goede blade komen ter info de mijne voor ongeveer 3500 euro en de staat van de motor is pefect !!!!!!!! :W
nee heb al een blade. bj 1994.
wil graag in contact komen met blade rijders.
en wat is dubbtrapscarb??
m'n blade is al zoals je zie 12 jaar met 35000 km en loop als een zonnetje.
 
jij begon haha
rij jij op een bj 96 ????
en bevald ie jou


:Y

beetje opleuken , kleine knippers achter, dyno-kit + kn filter, tandwieltjes aangepast (vorige eigenaar) taartschep verwijderd, knippers voor vervangen, kleine spiegels

hier een piccie

full
 
mooie blade
sorry snap nu dat piccie een foto betekend.
heb net pas internet dus moet nog het een en ander leren.
foto komt er aan moet nog even een bleu toot stik kopen.
mijn blade bordeou rood met zwart.
ander ruitje.
kleine knipper lichten.
en een open devil pijp met een monsterlijke geluid.
die spiegels van jou zijn echt gaaf wil ik ook
:Y

beetje opleuken , kleine knippers achter, dyno-kit + kn filter, tandwieltjes aangepast (vorige eigenaar) taartschep verwijderd, knippers voor vervangen, kleine spiegels

hier een piccie

(Afbeelding)
 
Terug
Bovenaan Onderaan