Firestorm Streetfighter

Top man! Ben benieuwd, hoe bevalt de zithouding? Klopt het allemaal een beetje qua gevoel?
 
Kan het je nog niet echt zeggen Leon. Heb denk ik 5-6 km gereden, that's it. Was koud enzo
Ik heb het idee dat ie te hoog op zijn poten staat, maar dat kan ook door de zithouding komen.
Origineel zit je natuurlijk vrij ver voorover, maar nu rechtop. Het geeft een heel ander gevoel zo naakt, dan met een halve meter plastic voor je uit.
Anyway, de voorvork staat op dezelfde hoogte als toen ik hem ooit gekocht heb. Zal het eens nameten.
Kan ook niet veel verder doorsteken, want dan zit ik tegen t stuur aan.

Verder is ie ongelofelijk giftig op t gas, dat was wel te verwachten.
En hij heeft duidelijk meer carb farts dan mijn andere fiets.
Ook nog effe naar kijken, misschien van het voorjaar nog effe een keer op de dyno.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond dashboard ingesteld, viel me reuze mee eigenlijk.
Je moet even de omloop van de band opmeten en de gaten in de schijf tellen.
Dit dashboard heeft geen magneet nodig.
Nu even zien dat olie- en kvs-temperatuur meelopen (en ook kloppen).

Tevens zadel eraf gehaald en ontdaan originele bekleding.
Gaat zsm naar Yellowrider voor een nieuwe jas :)

Klusjes nog te doen voor ik ga rijden.
- banjo met drukschakelaar
- rem/koppelingshendel
- claxon (misschien ook wel wenselijk)
 
Lekker bezig, eerste ritje is goed voor de moraal :)

Ja klopt! En heel erg wennen vooral!

Het vertrouwen moet groeien en ik verwacht dat ik nog wel wat probleempjes tegen zal komen.
Merkte al tijdens eerste rit dat de ventilatoren niet schakelen naar 100%.
Dat bleek te liggen aan het feit dat ik radiator niet vast heb gezet met bouten, dus hij had geen massa. Temperatuurschakelaar gaf dan ook geen massa door.

Mooie rem hendeltjes gekocht, maar drukt dat ding t schakelaartje niet in. gvdgv
Wil ze toch monteren (en kan ze niet terug sturen) dus dat maar oplossen met een banjo schakelaartje. Ach, zo blijf je bezig he?
 
Poeh he, tijdje mee bezig geweest maar het was het wel waard!

Hij is erg goed gelukt :Y Veel plezier met rijden in het voorjaar!!
 
Vandaag weer rondje gereden... met een smile van oor tot oor :)

1k0.jpg



Ben er nog niet helemaal uit met de koeling
De fans draaien continu 50% en zouden door de schakelaar naar 100% moeten gaan.
Echter zit de schakelaar nu op de uitgaande kant, omdat de radiator ondersteboven hangt.
Het wordt daar dus niet warm genoeg en de fans schakelen niet op terwijl dashboard zegt dat de vloeistof 107 graden is. Ik ben bezig met een oplossing.
Voorlopig heb ik er een schakelaartje aangezet om het handmatig te doen
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor geworden.

Vind persoonlijk de uitlaten zo niet mooi.
Ze vallen te veel op

En dát vind ik nou juist super vet! :]
Uitlaten zijn helemaal naar mn zin geworden.
Prestaties zijn goed en t klinkt ge-wel-dig, zeker zonder de killers.


Hugger is er ook effe af, die liep aan op de band.
Even iets weg vijlen en iets van ringetjes ertussen...
 
Laatst bewerkt:
Lekker opvallend ding geworden zo met die kleur en het porno-uitlaatsysteem. *O*
 
Heb toch alleen de linkpijpen maar gemaakt? :+ De rest heb jezelf allemaal gefixt. :}
 
Heb toch alleen de linkpijpen maar gemaakt? :+ De rest heb jezelf allemaal gefixt. :}

Nou ja iets meer dan dat:

Linkpijpen
Ophanging dempers
Tank vermaakt en deuk verwijderd
Koplampsteun gemaakt
Houdertjes spanningsregelaar
En niet te vergeten een kentekenplaathoudertje (van iets dat uit jouw "ik-kijk-wel-of-'t-nog-eens-van- pas-komt-bak" kwam)
 
Laatst bewerkt:
Ben er nog niet helemaal uit met de koeling
De fans draaien continu 50% en zouden door de schakelaar naar 100% moeten gaan.
Echter zit de schakelaar nu op de uitgaande kant, omdat de radiator ondersteboven hangt.
Het wordt daar dus niet warm genoeg en de fans schakelen niet op terwijl dashboard zegt dat de vloeistof 107 graden is. Ik ben bezig met een oplossing.
Voorlopig heb ik er een schakelaartje aangezet om het handmatig te doen

Er bestaat een kans dat je een temperatuur schakelaar kunt vinden die bij een lagere temperatuur aan slaat. Bij een TL is dat bijvoorbeeld die van een Baleno diesel.

Ziet er wel mooi uit zo zonder radiateur aan de voorkant, mooi rank.
 
Thanks
Ik heb een radiator van een VTX1300 eronder hangen, dus ook gezocht naar topics over koelproblemen met deze motor.
Op een Amerikaans forum kwam ik een mogelijke oplossing tegen: schakelaartje van een nissan koekblik uit jaren 80.
Kon hem voor een paar dollar bestellen, dus dat maar gedaan :) uit china... duurt weer 2 weken.
Misschien dat die wel warm genoeg wordt om te schakelen, daar waar ie nu zit.


Mocht dat geen soelaas bieden, ga ik maar kijken voor een ander plekkie voor de schakelaar.
Een T-stukje of desnoods de radiator opsturen en laten vermaken.
 
Bij gebrek aan echt nieuws, foto's van nieuwe hendeltjes
[img=150]http://myalbum.com/photo/8wFXnKW8XLvs/1k0.jpg[/img][img=150]http://myalbum.com/photo/5mZfdc5frRVx/1k0.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan