Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ow JW heeft zn post ge-edit zie ik.
Uhm, je bent het beste af met partities, dus het indelen van je harddisk in stukken.
Ben je een beetje op de hoogte op dat gebied?![]()
Eheh.. *zucht*![]()
BertV en ik zijn sinds kort ex-Tweakers.![]()
Win Me = hier Win Meer Ellende, geef dan maar 98SE.
Ik heb dus ook 98 en XP hier draaien in dualboot, je kunt idd het beste eerst 98 installeren en daarna XP, XP ziet zelf het andere OS en maakt een bootmenu aan.
Als je eerst XP oid installeert en dan 98 heb je een probleem, omdat bij de installatie van 98 je MBR (master boot record) wordt overschreven.
Dat wil dus zeggen dat ie na de installatie van 98 WinXP niet meer ziet. Althans, niet meer als bootable OS. Uitkijken dus.![]()
Hoi Henk, dat gaat niet werken, alleen de boot.ini aanpassen.Jongens ik snap wel dat jullie, mij gekke Henkie vinden.
Maar ben geen idioot en ook geen nidwit qua pc\'s.
Ik wilde nu alles alvast op een rijtje hebben zodat ik alles vanavond mee naar huis kan nemen en de dualboot kan aanpassen.
Daarom vraag ik het fftjes voor de zekerheid naar bij jullie dat ik niks over het hoofd zie.
Dus behandel me niet als een of andere k*t gebruiker, want die heb ik hier al 250 rondlopen.
En die ondersteun ik allemaal zelf![]()
NeinWerkt GP500 wel onder win2k?
Hoi Henk, dat gaat niet werken, alleen de boot.ini aanpassen.
98 verneukt je hele bootrecord, in Win2000 was het zo dat je een recoverydisk moest maken, dan 98 installeren, en daarna die recoverydisk erin en daarmee booten, die herstelt dat de multibootconfiguratie.
In XP zal dat ook wel kunnen, een recoverydisk maken.
Dat gaat ook niet werken ben ik bang, Ghost neemt ook je MBR mee, dus als je de image terugzet heb je maar 1 werkend OS, nl. XP. Dan ziet hij 98 niet meer...Ach anders image maken van XPpartitie dan formateren dan win98 installeren dan XP ernaast zetten en dan image er weer over heen zetten
Dat gaat ook niet werken ben ik bang, Ghost neemt ook je MBR mee, dus als je de image terugzet heb je maar 1 werkend OS, nl. XP. Dan ziet hij 98 niet meer...
Okay dan stel ik voor :G500, gaan we wel een ander spel doen.
![]()
Zeikerd, je wil gewoon niet kwijtgereden worden met GP 500![]()
![]()