First bike

Motard247

Rookie
22 mei 2020
7
1
Beste motor vrienden,

Ik ben 16 jaar en ben een echte moto gek.
Alleen ben ik nog opzoek naar mijn eerste motor/brommer.
Iemand enige suggesties budget maakt niet uit.
 
Beste motor vrienden,

Ik ben 16 jaar en ben een echte moto gek.
Alleen ben ik nog opzoek naar mijn eerste motor/brommer.
Iemand enige suggesties budget maakt niet uit.
Ik neem aan dat je als echte motorgek al modellen in het vizier hebt die je aanspreken?
Waar rij je nu op? Fiets?
 
kèk, ègelèk heb iedâhrèin ze ège taal, maah ik gaat hieâh auk gèin Haags schève. Dat ken innut nach-toppik wel. :Y
 
Laatst bewerkt:
Maar ik vind het niet zo gek dat een 16er zich orienteerd voor zijn motor. En waar zit je dan beter dan op M-F, ja ok, op Fakebook. -O-

@Motard247 , heb je al een idee wat het gebruik van je fiets wordt? Orienteer je daar eens op. Lange afstand, korte bosritjes, die dingen.
Mogen jullie gelijk voluit met het eerste motorrijbewijs?
 
Maar ik vind het niet zo gek dat een 16er zich orienteerd voor zijn motor. En waar zit je dan beter dan op M-F, ja ok, op Fakebook. -O-

@Motard247 , heb je al een idee wat het gebruik van je fiets wordt? Orienteer je daar eens op. Lange afstand, korte bosritjes, die dingen.
Mogen jullie gelijk voluit met het eerste motorrijbewijs?
Het liefst gebruik ik mijne fiets gewoon niet. Om het zo te zeggen ben ik smoor op moto's en brommers haha
 
Hahaha... bij ons is Fiets het synoniem voor Moto
 
Aangezien je 16 bent, een Malaguti XTM. Super brommer! Beter dan die troep van Derbi... :9 :9 :9
Leuk ding idd
Vroeger had je motorhispania. Bepaald type haalde 110 km/h onbegrensd met 50cc. Toen kreeg je alleen een boete en moest je hem afvoeren en laten zien op het bureau
Tegenwoordig krijg je dikke boete en kentekenbewijs wordt ingenomen. Is toch ook onmogelijk om 50 km/h te gaan rijden met een schakelbrommer met 6 versnellingen. _O-

heb zelf naast de motor nog een Piaggio zip die gaat 38 km/h. Hard zat voor een snorfiets. Al wordt ik er soms wel uirgefietst door zo'n speedpedelec. Misschien over een jaartje alle fietsen en scooter eruit en dan een electrische MTB en opvoeren met een speedbox.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan