Fiscaal subforum

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
Het valt mij op dat er op dit forum over vanalles en nog wat wel al een schat van informatie staat, maar over fiscaliteit en motoren is er eigenlijk niet zo erg veel terug te vinden (er zijn er wel...)

Zou het niet handig zijn om een subforum fiscaliteit aan te maken? Waar dan alle vragen worden verzameld? Ik vermoed dat ik niet de enige zal zijn die zijn motor in de belastingen inbrengt, en aangezien dat inbrengen een ongelofelijke soep is zou het een grote vooruitgang zijn als we hiervoor een subforum hadden.

Het is mijn persoonlijke mening maar natuurlijk, ik weet niet of anderen daar zo'n nood aan hebben.
 
:^

en dan moet er ook een apart subforum komen voor ventieldopjes, want daar is ook erg weinig over terug te vinden. :Y
Om over spaaknippeltjes maar te zwijgen :/
 
:^

Maar met die ventieldopjes moet je dan wel weer opletten. Je hebt kunstof dopjes én metalen dopjes met een rubber ringetje erin, dus eigenlijk dien je daar al weer twee apparte categoriën voor te maken.
Blijft het natuurlijk nóg lastig omdat er dan ook weer mensen zijn die haakse ventielen monteren....
 
Belachelijke vergelijking :Z :Z

Het is niet omdat jullie misschien je motor enkel bij +25° buitenhalen }) dat er geen anderen zijn die elke dag van het jaar woon-werkverkeer doen en dus enorm baat hebben bij zo'n topics...

Het was maar een voorstel hé
 
Het is niet dat jij je bandenspanning niet belangrijk vind dat er geen anderen zijn die de gevolgen van drukverlies als gevolg van slecht afsluitende ventieldopjes niet onderschatten en dus belang hebben bij zo'n topics.

Dus jammer dat je mijn verzoek als belachelijk afdoet.
 
Ja, maar dat kan je wel onder een bestaand subforum onderbrengen.
Fiscaliteit komt dan gewoon onder Algemene Motorpraat en is daardoor moeilijk terug te vinden
 
Sorry, ik zie niet in waarom ventieldopjes wél onder algemeen zouden kunnen en fiscaal niet? Alsof de ventieldopjestopics zo makkelijk terug te vinden zijn?
 
Ik denk gewoon dat er veel meer topics daarover zullen gaan dan over ventieldopjes :)
 
Ik denk dat er meer mf-ers met ventieldopjes te maken krijgen dan met de fiscale aspecten :)
 
Daar heb je wel een punt ;)

Maar je weet ook wel wat ik bedoelde denk ik...
En uw vergelijking was als je het zo bekijkt ook niet echt belachelijk :)

Zoals ik al zei, het is mijn mening, en ik wou eens zien of er nog die mening hadden, en het is toch de bedoeling dat we hier onze opmerkingen over het forum neerschrijven hé ;)
 
Wat voormalig modje Koffer & Rek hier duidelijk probeert te maken is dat je wel voor elk ding een nieuw subforum kan maken. Word het niet overzichtelijker van. Als mensen wat duidelijkere topictitels zouden maken word het al een stuk makkelijk om ze te vinden.
 
Dat is inderdaad het grootste probleem met de zoekfunctie... De topictitels zeggen soms niets over de inhoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan