FJ 1100 en alles dat erbij hoort

full
 
motor44%20(600%20x%20450).jpg

Zo. Eindelijk de rijdbare stat bereikt. Nog wel het een en ander aan te doen maar eerst eens een tijdje rijden nu. De Nighthawk staat in de stalling en de FJ is nu voor dagelijks gebruik. Lekker hoor. Wat een machine.
 
Hey, geinig..... Die heb je bij een mede-MF-er weg, Druifje, en dat is m'n overbuurman..... Ik herken die smerig roze huisjes van de woningbouw op de achtergrond. *O*

Ja dat klopt, Ivokim ;)

We kunnen wel een keer met z'n allen een rondje door de polder/veluwe rijden. Had ik al afgesproken met D.

Groeten Michel
 
Mag eindelijk meedoen hier,heb van de week een fj1200 gekocht,bj90,amerikaanse uitvoering,45000mls gelopen.Ik heb ook nog een xs1100,de opa van de fj,lichtelijk verbouwd tot ratbike,beide hele fijne motorfietsen.
full


Gr.Andre.
 
Ja dat klopt, Ivokim ;)

We kunnen wel een keer met z'n allen een rondje door de polder/veluwe rijden. Had ik al afgesproken met D.

Groeten Michel

Schop...

Goed idee, wacht alleen nog maar een maandje ofzo, anders zal ik erachteraan moeten lopen. Benny is nog niet helemaal klaar. :N
 
dag groente
ik ben lieven, een belg ,ik rij met een fj 1200 zeer goede motor,
nooit geen problemen gehad en hij is van 1991
doch ik ben opzoek maar 2 remschijven 300 mm
voor vooraan ,ik heb een lichte trilling
nieuw zijn ze te duur
wie weet heb gij er nog liggen
indien ja geef mij een seintje en je prijs
groetje lieven
 
Rot op Oma, de Fj is veeeel ouder ;)

Vandaag ff oud gebakje op de bank gehad.
Dit is een '87 blok gereviseerd na 90.000 KM.
Met een beetje "lichte" tuning

O en zijn echte achterwiel PK's (bijna 125 8-) )

dynorun.jpg


Die gigantische dip is een te vroeg inkomende acceleratiepomp en een iets te snelle rechterhand. Wordt aan gewerkt
 
ff snel opgesnort:

Dit is voor alle niet brikrijders die zeggen dat het niet zoveel vermogen is:

Dit was de '98 ZX-9R van mijn broertje
Dynojet kit, K&N filter en een laser einddemper (standaard fabrieksopgave: 143 krukas PK's)

SPDZX9R_2.JPG


Vind ik het niet slecht voor een blok dat zijn oorsprong ergens begin '80 had.
 
Eeh, maak me niet warm he?

Anders ruil ik mijn Old Skool zo top om aan een goede FJ 1200, met topkuip (eerste windvanger)

Wie denkt ervoor in aanmerking te komen, kan mailen de FJ tjes zijn ook mooie en goede ijzerwerkies.
 
Ziet er netjes uit mijnheer the Kid! Ik zie net dat ik nooit een plaatje heb gepost van de FJ zoals die er nu bijstaat. Bij deze dus.
motor44%20(600%20x%20450).jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan