Fj 1200 1990 VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorgek!

MF veteraan
22 jan 2006
2.741
2
Speciale nieuwe site prijs. 650 euro.
Kmstand 60.400
Kenteken MB-BP-11
Te bezichtigen in Delft.

Ik verkoop deze motor voor mijn vader. De motor is te zwaar voor hem en hij is overgestapt naar een 600. De FJ is mogelijk verlaagd, of ik kan heel goed rijden en heb daarom wel eens de stepjes tegen de grond gereden.
Motor is technisch voor zijn leeftijd in hele goede staat. Heeft een ruime maand stilgestaan en hij startte na 10 seconden. Zit ook een nieuwe accu in.
Qua uiterlijk is het een motor uit 1990. Rijdt heerlijk op de lange stukken en door de verhoogde kuipruit zit je ook nog eens lekker uit de wind.
Banden en ketting zijn nog prima, remmen moeten misschien ontlucht worden, ik ben zelf de remmen van mijn fazer gewend dus ik kan daar niet goed over oordelen.
Benzinemeter is defect dus je moet op de tripteller rijden.
Zitten twee mooie dempers op die echt een mooi roffel geven.
Vraagprijs is licht onderhandelbaar.
Voor een proefrit graag PB
 

Bijlagen

  • IMG-20180626-WA0007.jpg
    IMG-20180626-WA0007.jpg
    351,1 KB · Weergaven: 133
  • IMG-20180626-WA0008.jpg
    IMG-20180626-WA0008.jpg
    419,4 KB · Weergaven: 133
  • IMG-20180626-WA0009.jpg
    IMG-20180626-WA0009.jpg
    350,7 KB · Weergaven: 124
Niemand geïnteresseerd in een goede sterke motor om de winter mee door te komen?
 
Bedankt! Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie voor deze prijs zo weg zou zijn
 
Ik denk dat de doelgroep te beperkt is. Wij ouderen worden nog warm van zo'n mastodont maar hebben al een motor. Jongeren willen iets flitsenders. Je vader zou er een zijspan aan moeten hangen, daar zijn dit prachtfietsen voor.
 
Haha, toevallig stond gister een FJ1200, helemaal origineel, bij de verkeerslichten, werd er toch wel een beetje warm van ondanks dat het de Midnight Blue uitvoering was.
 
Van oorsprong niet nederlands als ik ovi.rdw.nl moet geloven

Ik heb het even overlegd, maar Mersmann ziet er vanaf. Hij zoekt welliswaar een zware motor, maar met invoer en alles is hem dat iets te risicovol. Wat ik ook kan begrijpen trouwens. De TÜV kan heel erg moeilijk doen over niet alledaagse/of van buiten Europa geïmporteerde motorvoertuigen. (ook al heeft die in NL wel een toelating)
 
Ik heb het even overlegd, maar Mersmann ziet er vanaf. Hij zoekt welliswaar een zware motor, maar met invoer en alles is hem dat iets te risicovol. Wat ik ook kan begrijpen trouwens. De TÜV kan heel erg moeilijk doen over niet alledaagse/of van buiten Europa geïmporteerde motorvoertuigen. (ook al heeft die in NL wel een toelating)
Heb wel vandaag van Hans Herintreder vernomen dat het origineel een duits model betreft. ik weet niet of dat nog iets verandert.
 
Weet je, het zijjn super fijne motoren. Ik ben n ervaringsdeskundige wat dat betreft. Helaas past ie niet in mn schuur naast de rest van mn speelgoed zegt mn vrouw.......nee ff zonder dollen, hij past er helaas fysiek niet bij. Anders wist t wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
863
Reacties
8
Weergaven
3K
Reacties
1
Weergaven
1K
Reacties
0
Weergaven
1K
Reacties
6
Weergaven
1K
Terug
Bovenaan Onderaan