fj1100

Denk dat de FJ1100 / 1200 al van een type zijn waarbij de stuurman belangrijker is dan de motor (al geldt dat misschien wel voor elke motor vanaf 1901). Vroegûh had een maat van me broer een FJ1200 waarmee ie circuit Carole onveilig maakte. Stonden zelfs die Parijzenaren nog van te kijken wat zo'n lompe FJ nog allemaal kon.

FF kijken ... je urrel geeft "urselmann"
Maat van je broer: je broer moet dan Rob heten
En die maat van Rob was dus Arjan.
Die toentertijd stage liep in Frankrijk (Parijs)
Oud-ESMC leden.
(Hij heeft op dat circuit trouwens ook nog 'n VFR gecrashed :X )

Am I right? *D
 
Gaat er morgen uit met de post(beetje druk geweest)

Nou ja kun je lekker lezen in het weekend ;)
 
goeiedag motormuizen,
Ik ga donderdag m'n blok van m'n fj1100 splitten,
hij tik af en toe door z'n tweede versnellig heen(bekende fj1100 kwaal),
het zou best weleens een bereklus kunnen worden, maar het rijd best iritand als hij er doorheen slaat, nou is mijn vraag of iemand nog een fj1100,1200 werkplaats handboek heeft,
die zijn meestal goed uitgebreid,

groet Dennis
 
Je kunt de bak eruit halen zonder het blok uit elkaar te ahlen.
Op z'n kop leggen en je kan erbij (olie eruit)

Maaruh, uwes is een beetje een eigenwijs persoon schat ik zo, ik heb uwes gewaarschuwd voor de 2e versnelling.........
 
heja, een beetje eigenwijs en stom...ik dacht hij is mooi rijd lekker 2e versnellig kan ik mee leven, maar nee, toch is het ieritand als hij door slaat, maar ja ik kan er nu beter het beste van maken
Je kunt de bak eruit halen zonder het blok uit elkaar te ahlen.
Op z'n kop leggen en je kan erbij (olie eruit)

Maaruh, uwes is een beetje een eigenwijs persoon schat ik zo, ik heb uwes gewaarschuwd voor de 2e versnelling.........
|( :} ;( :] groet dennis
 
Je kunt de bak eruit halen zonder het blok uit elkaar te ahlen.
Op z'n kop leggen en je kan erbij (olie eruit)

Maaruh, uwes is een beetje een eigenwijs persoon schat ik zo, ik heb uwes gewaarschuwd voor de 2e versnelling.........
:o :}

2e versnelling is een zwak punt, test deze. keertje halfgas (5000 toeren ofzo)vol open en dicht en weer open. Alsie eruit schiet kost dat je geld. Kun je wel mee rijden, maar is erg lastig.


Zo en nu een Bavaria :9


Jammer dat je idd gelijk moest hebben '( :+
 
Ook verbouwen?

743227051203_0_ALB.jpg


Dit is basic
 
Terug
Bovenaan Onderaan