FJR1300 toertocht zondag 14 april

aaa95

MF'er
23 feb 2002
249
0
NL-5688
Op zondag 14 april organiseert de Yamaha FJR 1300 Club Nederland een toerrit over 218 km voor haar leden, partnerleden met hun eventuele duo's.
Om 10:00 uur wordt er eerst een rondleiding gegeven bij de Brandweer Dordrecht, waar vervolgens de rit zal starten.
De rit heeft een hoog dijkengehalte (Maas, Waal, Linge en Lek) en eindigt bij café 't Wapen van Ameide in Ameide.
http://www.fjr-club.nl

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1651/a88c793941699292e188fff448de10d8 (Inschrijfformulier Dordrecht.doc)​
 
Laatst bewerkt:
Topic titel is gereserveerd...want dat is de MF wijze om MF meetings te organiseren...aangezien wijzelf ook weer gaan rijden de 14e... *D :P
 
Ik ken idd nog geen FJR rijders hier...

Maar uhm zijn er nog andere plannen voor zondag :?
 
Da's centraal in Zuid-Holland man! Ik bun 'n Achterhöker. })

Hey, wanneer gaan die wijzers een keer naar het Oosten? Volgens mij bestaat de halve M-F bevolking hier uit mensen die aan de oostkant van Utrecht cq lijn Arnhem, Apeldoorn, Deventer bivakkeert.

Wanneer een Oost Nederland meeting?
 
Hey, wanneer gaan die wijzers een keer naar het Oosten? Volgens mij bestaat de halve M-F bevolking hier uit mensen die aan de oostkant van Utrecht cq lijn Arnhem, Apeldoorn, Deventer bivakkeert.

Wanneer een Oost Nederland meeting?
Waar was jij zondag jongetje...? De dag waarop ik helemaal vanuit zoetermeer apeldoorn, veenendaal en ressen heb bezocht...? :P
 
Waar was jij zondag jongetje...? De dag waarop ik helemaal vanuit zoetermeer apeldoorn, veenendaal en ressen heb bezocht...? :P

Ik voelde me een beetje bedreigd door al dat plastic ;)

Neuh.. kon het niet aan mijzelf verantwoorden om te gaan motor rijden terwijl ik bezig moest met mijn afstudeerverslag..
Uiteindelijk natuurlijk geen hol aan het verslag gedaan maar dat doet er ff niet toe.
 
Neuh.. kon het niet aan mijzelf verantwoorden om te gaan motor rijden terwijl ik bezig moest met mijn afstudeerverslag..
Uiteindelijk natuurlijk geen hol aan het verslag gedaan maar dat doet er ff niet toe.
Die K*T smoes had rEPLICa in eerste instantie ook, maar uiteindelijk ging ie toch mee.
Ennuh volgens mij heeft ie er geen seconde spijt van gehad. :P
 
Klinkt weer goed. Hoop dat ik van de partij kan zijn (al zal ik het rustig aandoen... echt waar).
Was nl. ondanks alles wel beregezellig. Heb alleen geen behoefte de staatskas te spekken met 180 euro.

FJR-club: op de site staan vooral "rustige" foto's, mensen die rustig toeren e.d. Zou met zo'n motor toch heel andere dingen gaan doen 8-)
(al heb ik al een tijd niet meer op hun site gekeken, toch leuk dat er een club bestaat).
 
PS. ff half ontopic...ff aan R1 Beest vragen...je kan goed hard rijden op zo een ding...bochten dus...dus meer als genoeg grondspeling...
 
Terug
Bovenaan Onderaan