FJR1300A 2006

18 okt 2014
170
22
Beste leden,

Na 8 maandjes met plezier op mijn FJR1300A te hebben gereden is het weer tijd voor iets nieuwers. In deze periode heb ik er ongeveer 10.000km mee gereden. De reden voor de verkoop is dat ik genoeg heb gespaard om een RP23 aan te schaffen.
>:D


De motor rijdt fantastisch maar kent natuurlijk na zo een tijd ook de wat mindere dingetjes. Inmiddels zijn de remschijven aan vervanging toe. Ik weet dat dit een kostbare vervanging is en daar is in de prijs natuurlijk rekening mee gehouden. Daarnaast kent de linker kap op de cockpit een kras. Deze kras is erop gekomen nadat ik te lomp de motor de schuur in probeerde te zetten. Op de linker uitlaatdemper is een putje te zien en de handvatverwarming werkt niet meer. Even bij elkaar opgeteld:

- Kras op de linkerkant van de cockpit,
- Put op de linker uitlaatdemper,
- handvatverwarming werkt niet meer.

De motor heeft nu 90.xxx km op het blok staan. De motor heeft altijd droog en warm in de schuur gestaan. Uiteraard zit er een beschermhoes bij wanneer je de motor niet droog weg kunt zetten. Afgelopen week heb ik nog onderhoud uitgevoerd aan de motor. Daar zijn natuurlijk de bonnetjes van aanwezig. De accu heb ik vervangen nadat de vorige de geest heeft gegeven. Bij de motor komen twee originele Yamaha FJR koffers in gelijke kleur als de motor. Na de afgelopen beurt zijn de volgende onderdelen vervangen:

- nieuwe olie,
- nieuw oliefilter,
- nieuw luchtfilter,
- nieuwe cardan-olie,
- nieuwe accu.

De motor komt met:
- Jep.. de motor!
- 2 originele Yamaha FJR koffers,
- een sleutel en reserve sleutel (origineel),
- een afdekzeil

Deze FJR heeft een politieverleden en heeft daarom geen onderhoudsboekje. Onderhoud is door mij zelf en een vrind uitgevoerd.

De prijs van deze FJR1300A is 4.500,- Op Marktplaats kost deze 500,- meer.
 

Bijlagen

  • 72548ECE-C96C-4352-B7FB-752549EA80CF.JPG
    72548ECE-C96C-4352-B7FB-752549EA80CF.JPG
    327,6 KB · Weergaven: 20
  • IMG_2583.JPG
    IMG_2583.JPG
    173,6 KB · Weergaven: 22
Terug
Bovenaan Onderaan