Flatfee internet

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Ik ben nog een KPN slachtoffer met m\'n ISDN verbindinkje :( , helaas nog geen kabel of ADSL leverbaar hier.

Nu zit ik redelijk vaak online, de vorige telefoonrekening was dan ook over de 1000 gulden. :( |(

Gelukkig wordt die voor ons betaald maar degene die hem betaalt werd hier niet echt gelukkig van.

Iemand ervaring met flatfee internet? Welke kan ik het best nemen?
 
ik heb sinds vandaag eindelijk kabel en ik ben zeer tevreden, wel klote dat dat bij jou nie kan (1000 piek!!! is wel errug veel he!, ik had nog maar rekeingen van 3 tot 400 gulden (enkel internet)) maar wat is dat flatfee? En kun je dan niet beter zo\'n abbonement ergens van nemen waar je ook vast bedrag betaald (kon ook via telefoon lijn dacht ik), of Maxstream van KPN, had gehoord dat dat ook via telefoon kabel ging maar weet het niet zeker, weinig verstand van he.
 
Ik ben nog een KPN slachtoffer met m\'n ISDN verbindinkje :( , helaas nog geen kabel of ADSL leverbaar hier.

Nu zit ik redelijk vaak online, de vorige telefoonrekening was dan ook over de 1000 gulden. :( |(

Gelukkig wordt die voor ons betaald maar degene die hem betaalt werd hier niet echt gelukkig van.

Iemand ervaring met flatfee internet? Welke kan ik het best nemen?

Er is geen flatfee in Nederland, je had Superweb, ging in het begin kut, daarna redelijk, maar nu is het failliet, of zelfs al weer een herstart, maar dat moet je dus NIET doen. Verder bestaat er geen flatfee in Nederland. Kijk dus of je MxStream kunt aanvragen op http://www.mxstream.nl en anders is het wachten tot het wel bij je beschikbaar is, of een kabelboer je wil helpen.

Een andere mogelijkheid is minder internetten he, mazzel dat je die rekening niet hoeft te betalen want van 1000 piek per 2 maanden kan je mooie dingen voor je motor kopen.
 
Ik heb me net opgegeven voor Wanadoo Hometime

Zie www.wanadoo.nl.

Dit is flatfree in de daluren en kost f66 per maand. Je wordt om de twee uren van het net gedonderd, en als je een kwartier internet niet gebruikt.

Verder geloof ik dat er een isdn stop is momenteel, dus dat ik kut voor jou. Kijk maar es efkes op de site, en bij die vorige site, waar jij zo geliefd was, is ook wel wat info ;)

P.S. Ook ik schrok van de kpnrekening, hoewel het gelukkig nog lang geen f1000 is.

Edit Ptt is al jaren Kpn natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog een KPN slachtoffer met m\'n ISDN verbindinkje :( , helaas nog geen kabel of ADSL leverbaar hier.

Nu zit ik redelijk vaak online, de vorige telefoonrekening was dan ook over de 1000 gulden. :( |(

Gelukkig wordt die voor ons betaald maar degene die hem betaalt werd hier niet echt gelukkig van.

Iemand ervaring met flatfee internet? Welke kan ik het best nemen?

Wat te denken van Zonnet flat free internetten
20 uur per maand voor +/- 35,00 als je 2 telefoonlijnen hebt kun je 2 abo`s neme.
 
Wat te denken van Zonnet flat free internetten
20 uur per maand voor +/- 35,00 als je 2 telefoonlijnen hebt kun je 2 abo`s neme.

Beetje duur, tenzij je er overdags ook mee kunt internetten. Als ik \'s avonds ga internetten via de telefoon lijn, dan ben ik per uur 1,60 kwijt.

1,60*20=32 gulden. Ok, dan heb je nog 10 cent starttik (zit dat niet bij die 1,60 in?) dan ben je alsnog 20*10 cent=2 gulden kwijt = samen F34,-

Dus Zonnet naait je een oor aan ;)

Gelukkig heb ik MxStream. Heerlijk internetten, geen zorgen, en gewoon aan kosten 50 gulden per maand. (ja ik hoef 1 deel niet te betalen).
 
The magic word = kabel :)

Maar helaas niet overal te krijgen, evenals ADSL, en niet overal je-van-het (lees UPC) ;)

Denk dat het \'simpelste\' is om minder te internetten en te zorgen dat je bijv. ergens anders het net op kan. School/werk etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan