Flauwekul

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den Duut

MF veteraan
24 jun 2003
12.851
10
Hengelo (Overijssel)
Wat een flauwekul om het topic "zin in een biertje" op slot te gooien en te verwijzen naar het topic "welk bier drinkt de mf'er".! :(
Jezus Christus man, als we al niet eens meer in de Algemene Motorpraat even met elkaar mogen aangeven of we met dit warme weer zin hebben in een biertje en welke... B|
En dan ook doorverwezen worden..... :N
Lijkt er op dat er panisch angst is voor gebrek aan capaciteit; sluiten en ergens onderbrengen!
 
Laatst bewerkt:
Zit nu aan de volle melk :P ,maar een jupiler gaat er goed in of idd een grolsch :9~
 
@ TS de nieuwe knalpot al geprobeert? Denk dat ik hier van het weekend maar is een krat van haal.

Maar je hebt wel gelijk, het weer schreeuwd om bier :Y
 
Doe mij er ook maar eentje! :9~

Shit, geen bier-smiley.. Anti-bier hier? Als je niet meer hoeft te rijden is het gewoon legaal.. :}
 
je hebt toch ook een off topic gedeelte??? Hoort het niet gewoon daar thuis... Ik drink geen bier:P
 
Nou ja, ik heb de topics allebei niet gelezen. Toegegeven, ik heb me pas sinds erg kort aangemeld op het forum, maar ik lees al járen trouw mee.

Ik vind wel dat sommige topics te snel op slot worden gegooid. Dan bestaat er een topic uit 2006 die over hetzelfde gaat.. Als je daar geen verse topics over mag aanmaken wordt het al gauw een archief in plaats van een forum. Hoewel ik me realiseer dat ik het nu een tikkie overdreven stel, ben ik voorstander van iets meer topic-tolerantheid :Y

Karl
 
Wat een flauwekul om het topic "zin in een biertje" op slot te gooien en te verwijzen naar het topic "welk bier drinkt de mf'er".! :(
Jezus Christus man, als we al niet eens meer in de Algemene Motorpraat even met elkaar mogen aangeven of we met dit warme weer zin hebben in een biertje en welke... B|
En dan ook doorverwezen worden..... :N
Lijkt er op dat er panisch angst is voor gebrek aan capaciteit; sluiten en ergens onderbrengen!

:Z

Begin zelf een forum, mag jij daar beslissen over het wat, hoe en waar en dan doen wij dat hier.

En als je klachten hebt over een slotje dan mail je met het crewlid dat het slotje zette, dan open je daar niet gewoon weer een nieuw topic over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan