Fleet TV en hun nieuwe motoren rubriek

la taupe

MF'er
23 mei 2012
204
0
Jongens jongens; gisteren zag ik -per toeval- de nieuwe rubriek "two wheels" op Fleet TV.... niemand minder dan .... Tania Dexters ging ons even vertellen hoe een Suzuki 1500 Intruder rijdt! Met haar natuurlijk ruime ervaring als motorrijdster kwam ze niet verder dan de volgende "geijkte uitdrukkingen" : "hij hang goed aan het gas en " en hij weegt 362 kg" ... en that's was it ! :Z

Deze BV heeft zich alweer weten te voorzien van een jobken bij de collega leeghoofd Philippe Quatennens - CEO van dit programma- en iemand die alleen maar het woord "dreamcars" kent ... ;(

Volgende uitzending misschien iets beter met een test van een nieuwe Kymco 125cc scooter ??? Hopelijk komt er dan wél iemand met échte kennis van zaken in beeld...
:Y
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft je nergens druk om te maken hoor : was gewoon een topic gestart door een belg.... die zich ergert aan het feit dat men mij -en mijn collega rijders- voor een leeghoofd houdt als motorrijder op een Belgische zender... niks van aantrekken ...
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft je nergens druk om te maken hoor : was gewoon een topic gestart door een belg.... die zich ergert aan het feit dat men mij -en mijn collega rijders- voor een leeghoofd houdt als motorrijder op een Belgische zender... niks van aantrekken ...
Aaaaah, die hebben we hier in nederland ook, daarom kijk ik ook niet meer naar dat soort programma's _O-
Wij hadden een paar jaar terug een of ander motor programma waarbij het genie van een presentator zich brandde aan de uitlaat van de motor waarmee hij net was komen aanrijden :')
 
ja idd maar daar houdt het op mee op ...


Wees maar blij. In Nederlandse auto'- en motorprogramma's is de inhoudelijke kwaliteit ook rampzalig en dan wordt het ook nog eens gepresenteerd door lelijke kerels zoals Bavo Galema. Brrrr. Dan liever die presentatrice van jullie.
 
Wees maar blij. In Nederlandse auto'- en motorprogramma's is de inhoudelijke kwaliteit ook rampzalig en dan wordt het ook nog eens gepresenteerd door lelijke kerels zoals Bavo Galema. Brrrr. Dan liever die presentatrice van jullie.

:^

Ze vertellen goedbeschouwd vaak eigenlijk toch geen ene zak, en anders nog vaak over precies de verkeerde modellen.
Dan nog beter TopGear, ook lelijke kerels, maar daar zit dan af en toe nog humor in, en anders gewoon net als daar in Belgie met een plezante dame er in.

Je had hier paar jaar geleden ook een motorprogram gepresenteerd door Chimene van Oosterhout, ook niet verkeerd om naar te kijken in d'r strakke leren motorbroek :P :9~
 
Laatst bewerkt:
Jongens jongens; gisteren zag ik -per toeval- de nieuwe rubriek "two wheels" op Fleet TV.... niemand minder dan .... Tania Dexters ging ons even vertellen hoe een Suzuki 1500 Intruder rijdt! Met haar natuurlijk ruime ervaring als motorrijdster kwam ze niet verder dan de volgende "geijkte uitdrukkingen" : "hij hang goed aan het gas en " en hij weegt 362 kg" ... en that's was it ! :Z

Deze BV heeft zich alweer weten te voorzien van een jobken bij de collega leeghoofd Philippe Quatennens - CEO van dit programma- en iemand die alleen maar het woord "dreamcars" kent ... ;(

Volgende uitzending misschien iets beter met een test van een nieuwe Kymco 125cc scooter ??? Hopelijk komt er dan wél iemand met échte kennis van zaken in beeld...
:Y
Wat verwacht verder nog van een intruder 1500 dan?

en wat is een BV?
 
Tania Dexters is in België vooral gekend voor al haar flops .... als je haar ziet zou je denken dat ze intelligent is maar bij nader toezien brandt weliswaar het licht maar .... is er niemand thuis !
Daar heb ik het vooral moeilijk mee zie je .... er zijn zoveel beter geplaatste mensen voorradig maar die komen niet op tv omdat ze waarschijnlijk niet over de juiste lichaamsmaten beschikken en van het verkeerde geslacht zijn !
 
In Nederlandse programma's is de realiteit vaak precies het tegenovergestelde van wat de presentator zegt.
Bijvoorbeeld: "hij is verrassend ruim", dan weet je zeker dat het over een Fiat Punto of een Renault Clio gaat. Een Seat Alhambra is ruim een Punto niet.
of, "hij trekt lekker fel op" dan weet je zeker dat ze geen Subarau Impreze WRX aan het testen zijn maar eerder een Focus 1.6.
"achterin is ruimte voor 3 volwassenen" Gaat het over een Chrysler Voyager? Welenee, een Yaris Verso.
 
In Nederlandse programma's is de realiteit vaak precies het tegenovergestelde van wat de presentator zegt.
Bijvoorbeeld: "hij is verrassend ruim", dan weet je zeker dat het over een Fiat Punto of een Renault Clio gaat. Een Seat Alhambra is ruim een Punto niet.
of, "hij trekt lekker fel op" dan weet je zeker dat ze geen Subarau Impreze WRX aan het testen zijn maar eerder een Focus 1.6.
"achterin is ruimte voor 3 volwassenen" Gaat het over een Chrysler Voyager? Welenee, een Yaris Verso.
zoiets als ''we zijn maar overwegend positief, vooral niet te negatief..want we willen de volgende uitzending ook nog een auto meekrijgen''.
 
Whahahaha geweldig topic dit.
Ik begreep er ook geen enkele moer van dus had de uitleg ook nodig.
Maar het komt een beetje hetzelfde neer als dat programma die we hier hadden met die chimene Oosterhout(ofzo).
Was grappig maar meer ook niet.
 
TB-2011-03-201-1024x768.jpg


Niet slecht!

Meer? Tania Dexters - Google zoeken
 
Laatst bewerkt:
Whahahaha geweldig topic dit.
Ik begreep er ook geen enkele moer van dus had de uitleg ook nodig.
Maar het komt een beetje hetzelfde neer als dat programma die we hier hadden met die chimene Oosterhout(ofzo).
Was grappig maar meer ook niet.
Kom niet aan Chimene, die kon (kan) motorrijden!

:] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan