Flensmoer M10 x1,25, waar zoal op voorraad te koop?

ex-motorloos

MF veteraan
28 aug 2013
2.624
1.260
Deventer
Bij de wissel van de kettingset bij mijn TDM900 vond ik dat de moeren waarmee het achtertandwiel vast zit niet meer erg mooi waren.
Ja, ik weet het: als je daarover al valt, rijd dan niet, maar poets alleen.

Maar toch, om me te oriënteren of ik de kosten de moeite waard vindt:

Waar zijn flensmoeren M10 x 1,25 op voorraad te koop. (De dealer doet in deze vraagstelling buiten mededinging mee...).
Liefst dan nog zelfborgend, en donker gegalvaniseerd.

Is er een van jullie die hier al eens onderzoek naar gedaan heeft?
Ik hoor graag jullie ervaringen.
 
@Martell Jammer dat TS m10 x 1,25 nodig heeft ;) maar die zijn vast en zeker op dezelfde manier te vinden. Maar dat fijnmetrisch en zelfborgend is niet zo'n gangbare combi volgens mij:?.... als TS dan ook nog wensen heeft wat betreft de kleur is de dealer waarschijnlijk het simpelst.
Al zou ik dat zelfborgende (met een nylon ringetje in de moer) laten varen, is niks wat niet met een fijn druppeltje loctite kan worden gedaan, en dat kan keer op keer weer opnieuw.
Als het goedkoop moet zou ik die hele flensmoer lekker laten zitten en gewoon fijnmetrische M10 moeren met een ringetje gebruiken. Past tenminste ook een sleutel 17 op i.p.v. 15 of 16 ofzo, dat haat ik echt aan die flensmoeren:(
 
Bromfietsshop.nl . m 10 x 1,25 en zelfborgend en zwart. Halve minuut op Google... 0,95 cent per stuk. Staat onder voorasmoer en is dus al zwart. Succes. greetz Cardanfreak
 
Laatst bewerkt:
Bromfietsshop.nl . m 10 x 1,25 en zelfborgend en zwart. Halve minuut op Google... 0,95 cent per stuk. Staat onder voorasmoer en is dus al zwart. Succes. greetz Cardanfreak
Top, dat is inderdaad aardig wat ik zocht.

De site die je noemt had ik nog niet gevonden. ....Voorasmoer, daarin is mijn fantasie tekort geschoten...
 
Hmmm... Op alle 12 de motorfietsen die hier staan zijn ze zwart... Is dat van huis uit niet zo :?
 
Flensmoer m10x1,25 zijn te koop bij handelsonderneming J.Kelders bv Boxmeer
kosten 3 euro per kg
dus nabij 4 eurocent per stuk.
voor de liefhebbers gereedschap nieuw 10 euro per kg , bv deze ratelsleutel 10 /11mm 1 euro
 

Bijlagen

  • FF171FD9-4294-46ED-AB2E-B33022424034.jpeg
    FF171FD9-4294-46ED-AB2E-B33022424034.jpeg
    979,3 KB · Weergaven: 3
Bij de wissel van de kettingset bij mijn TDM900 vond ik dat de moeren waarmee het achtertandwiel vast zit niet meer erg mooi waren.
Ja, ik weet het: als je daarover al valt, rijd dan niet, maar poets alleen.

Maar toch, om me te oriënteren of ik de kosten de moeite waard vindt:

Waar zijn flensmoeren M10 x 1,25 op voorraad te koop. (De dealer doet in deze vraagstelling buiten mededinging mee...).
Liefst dan nog zelfborgend, en donker gegalvaniseerd.

Is er een van jullie die hier al eens onderzoek naar gedaan heeft?
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Ik heb er wel een paar, maar de postduif doet er momenteel een week of 3 over
 
@Martell Jammer dat TS m10 x 1,25 nodig heeft ;) maar die zijn vast en zeker op dezelfde manier te vinden. Maar dat fijnmetrisch en zelfborgend is niet zo'n gangbare combi volgens mij:?.... als TS dan ook nog wensen heeft wat betreft de kleur is de dealer waarschijnlijk het simpelst.
Al zou ik dat zelfborgende (met een nylon ringetje in de moer) laten varen, is niks wat niet met een fijn druppeltje loctite kan worden gedaan, en dat kan keer op keer weer opnieuw.
Als het goedkoop moet zou ik die hele flensmoer lekker laten zitten en gewoon fijnmetrische M10 moeren met een ringetje gebruiken. Past tenminste ook een sleutel 17 op i.p.v. 15 of 16 ofzo, dat haat ik echt aan die flensmoeren:(

Japanse Auto's, de Impreza van mn maat had er paar..
 
Flensmoer m10x1,25 zijn te koop bij handelsonderneming J.Kelders bv Boxmeer
kosten 3 euro per kg
dus nabij 4 eurocent per stuk.
voor de liefhebbers gereedschap nieuw 10 euro per kg , bv deze ratelsleutel 10 /11mm 1 euro
Vandaag heb ik ze bij J. Kelders gescoord a 2 euro per kg (ex btw). Dank voor de tip, dit heeft me goed geholpen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan