Flevoland meeting voor MFMM 2e editie

Joo joran..

vet kut.. ik kom de dinsdag daarna pas weer terug.. ben een 10 dagen aan het werk in frankfurt..

Denk eerlijk gezegd dat teun (tl1000) en bas (oudere type gsx r) ook wel gaan.. maar dat weet ik niet zeker.. hun zijn niet aangemeld maar weten dat er altijd wordt verzameld bij de Mac..


Veel plezier daaro.. spreek je!!
 
Lelystad:

5,g-jo(ovb, motor rijdbaar)

Mocht de motor van G-jo niet rijdbaar zijn dan staat er een CB250 voor hem klaar als vervangend vervoer. Ook nog eens veel blitser dan die shadow van 'em. *D

Hoe dan ook, deze keer kan G-jo er niet meer onderuit!
 
hehe, ik had hem net al gemeld dat hij mee ging... Zegttie... ---> Uhh.. er zijn geen choppers... saaai... :')
 
Er zijn op meerdere plekken in Almere bomen gekapt, langs de hoge vaart, langs de tussenring en richting de manege in buiten dus wellicht iets concreter...

Ja sorry, ik bedoelde langs de hoge vaart. Ik zie, hoor en voel die TL namelijk vaak langsrijden. Doet me altijd goed als ik merk dat er nog mensen met smaak zijn. :)
 
Wordt een leuk groepje! Vanavond een berichtje gekregen van nog een niet forum-lid die ook bij de Shell gaat staan.
 
hier dan "die ene dude met de bandit" :P

Ik vind het leuk om te horen dat mijn voorop rijden van de vorige keer wordt gewaardeerd. ik vind het geen probleem om dat zondag weer te doen :D
(leuk als je vrienden je zo goed kennen dat ze daar al van uit gingen)

alleen heb ik dan de opmerking dat als we om 9 uur in Lelystad vertrekken.. dat we dan iets na tienen al in veenendaal zijn... en het begint pas om 11 uur.
we waren de vorige keer incl stop in Harderwijk ook al best vroeg.

ow en nee. reib-flip woont niet in Almere (aangezien hij zelf te lui is om te antwoorden)
 
9 uur vertrekken! was eigenlijk van plan om me dan nog een keertje om te draaien ;)
 
alleen heb ik dan de opmerking dat als we om 9 uur in Lelystad vertrekken.. dat we dan iets na tienen al in veenendaal zijn... en het begint pas om 11 uur.
we waren de vorige keer incl stop in Harderwijk ook al best vroeg.

Goed punt, we waren er zelfs nog voor de fotografen...

In ieder geval heb ik mijn motor gewassen en gepoetst dus die heeft er zin in!
 
Tot nu toe ben ik elke keer te snel geweest voor de camera, wil nu toch proberen een leuke poser foto te krijgen ;) hehe
 
Ja precies hoeven we tenminste niet ellendig lang te zoeken naar die ene foto net als vorige keer. Maar als iedereen t ermee eens is vind ik kwart voor tien ook een goede tijd.
 
Joran, ouwe drontenaar!

Wist niet dat jij hier ook actief was joh. Als het lukt ga ik ook met jullie mee!

Gr, Donny
 
Voor de foto kunnen we daar ook een paar keer heen en weer rijden hahaha

Iets later vind ik ook prima, ik zal de anderen informeren. Inmiddels wachten er een drietal rijders in Harderwijk bij Hardersplaza op ons. Als ik het goed heb is dit het schema ongeveer:

9:15 uur Dronten
9:45 uur Lelystad
10:15 uur Harderwijk
 
Hey Donny gek, wel vet als je mee gaat man. Roy komt miss met de auto nog ff kijken hij gaat ook beginnen binnekort. Laat maar ff weten van tevoren of je mee gaat dan weet ik of we moeten wachten als je er niet bent.

@Rob. Ja die tijden houden we aan kennen we uitslapen en komen we mooi op de foto. in ieder geval horen ze mij allang optijd aankomen haha. Vond het echt grappig met dat golfje toen bij het stoplicht beetje gassen :D.

Ze voorspellen voor dit weekend toch redelijk goed weer. beter dan vandaag watn een ramp. het regent een beetje en heel nederland gaat vijftig rijden en vol in de remmen. Dus met de vrachtwagen maar max linker baan op
 
Hey Donny gek, wel vet als je mee gaat man. Roy komt miss met de auto nog ff kijken hij gaat ook beginnen binnekort. Laat maar ff weten van tevoren of je mee gaat dan weet ik of we moeten wachten als je er niet bent.

@Rob. Ja die tijden houden we aan kennen we uitslapen en komen we mooi op de foto. in ieder geval horen ze mij allang optijd aankomen haha. Vond het echt grappig met dat golfje toen bij het stoplicht beetje gassen :D.

Ze voorspellen voor dit weekend toch redelijk goed weer. beter dan vandaag watn een ramp. het regent een beetje en heel nederland gaat vijftig rijden en vol in de remmen. Dus met de vrachtwagen maar max linker baan op

eeuuhm welk gedeelte van... 90% kans op regen voor de zondag... valt bij jou onder redelijk goed weer??

ze hebben het in t algemene topic al weer over verplaatsen
 
ze hebben het in t algemene topic al weer over verplaatsen

full
 
@Rob. Ja die tijden houden we aan kennen we uitslapen en komen we mooi op de foto. in ieder geval horen ze mij allang optijd aankomen haha. Vond het echt grappig met dat golfje toen bij het stoplicht beetje gassen :D.

Ze voorspellen voor dit weekend toch redelijk goed weer. beter dan vandaag watn een ramp. het regent een beetje en heel nederland gaat vijftig rijden en vol in de remmen. Dus met de vrachtwagen maar max linker baan op

Bedoel je mij met Rob?? (ik kan even geen golfjes herinneren bij de vorige meeting namelijk en eigenlijk ook geen Z750 |( )

Ik ben vandaag voor de tweede keer in een half jaar tijd met de auto gegaan, en dat was de enige juiste keus. Ik heb niet in de file gestaan, ben niet nat geworden/gebleven en heb ook geen uur vertraging gehad. Ik ben niet bang voor een beetje regen, maar als het zo wordt zoals vandaag ga ik niet motorrijden. :X
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je mij met Rob?? (ik kan even geen golfjes herinneren bij de vorige meeting namelijk en eigenlijk ook geen Z750 |( )

Ik ben vandaag voor de tweede keer in een half jaar tijd met de auto gegaan, en dat was de enige juiste keus. Ik heb niet in de file gestaan, ben niet nat geworden/gebleven en heb ook geen uur vertraging gehad. Ik ben niet bang voor een beetje regen, maar als het zo wordt zoals vandaag ga ik niet motorrijden. :X
gezien reib-flip en ik de enige zijn die weten dat jij rob heet.... en je je er niets van kan herinneren... zou er een mogelijkheid kunnen bestaan, dat er nog iemand in dit topic rond hangt die ook rob heet :+ dus. nee ik denk niet dat hij jou bedoelt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan