Flevoland meeting voor MFMM 2e editie

gezien reib-flip en ik de enige zijn die weten dat jij rob heet.... en je je er niets van kan herinneren... zou er een mogelijkheid kunnen bestaan, dat er nog iemand in dit topic rond hangt die ook rob heet :+ dus. nee ik denk niet dat hij jou bedoelt

Staat ook in mijn profiel grappenmaker ;) (of moet ik zeggen, gozer met die bandit)

Kan me ook niet herinneren dat er een andere Rob mee was... :X
 
Laatst bewerkt:
ik keek op buienradar... vanochtend vroeg, toen voorspelden ze alleen bewolkt.
 
full


Klik op onderstaande link voor meer info en onderbouwing ;)
SPutnick in "MF MegaMeeting 2010 2e editie: 29 augustus"

Ben jij een echte bikkel? check dan bovenstaande link!
 
Als het weer dit keer wel goed blijft ga ik ook 8-)
Kom vanuit Almere, dus rij wel naar Mac Lelygat ;)
 
Laatst bewerkt:
...weet niet of stoppen in harderwijk weer heel veel zin heeft omdat er vorige keer wel geteld TWEE man stonden)....

1m / 1v

Weet nog niet wat we dit jaar doen.
Maar ik kan ook gewoon in Dronten aanhaken hoor..

Ik laat het nog wel even weten als we meegaan..
 
Joo joran.. je weet je staat te doen:D

mij erbij zetten...


me pa heeft een garmin aangeschaft btw.. en ik heb ook de bevestiging zodat ik hem kan gebruiken.. dus zou misschien vanaf lelystad ook wel even een leuke route in elkaar kunnen trappen en die er heen rijden..
 
Hey Tonny, goed dat je er ook weer bij bent!

Tja, die route da's nog eens een onderwerp hahaha
 
Als ik me niet vergis staan er bij Hardersplaza nog meer motorrijders te wachten.



1m / 1v

Weet nog niet wat we dit jaar doen.
Maar ik kan ook gewoon in Dronten aanhaken hoor..

Ik laat het nog wel even weten als we meegaan..
 
Joo joran.. je weet je staat te doen:D

mij erbij zetten...


me pa heeft een garmin aangeschaft btw.. en ik heb ook de bevestiging zodat ik hem kan gebruiken.. dus zou misschien vanaf lelystad ook wel even een leuke route in elkaar kunnen trappen en die er heen rijden..

Goed plan, even langs Harders plaza sturen en dan mooie route pakken? Polder moet je toch uit om iets met mooie(re) bochten te kunnen doen ;) Als het goed is is mijn groene tweevoeter dan ook op tijd weet terug van onderhoud :]
 
zit net even met mapsource te vogelen.. kan er genoeg leuke routes mee maken.. maar we gaan 10 uur vertrekken neem ik aan?

dus veel langer dan 80 minuten (1,2 uur) zou de rit niet moeten zijn lijkt mij?

ga nu wel ff wat knutselen zodat de route niet langer zal duren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan