Flevoland meeting voor MFMM 2e editie

Ik koss dit keer voor snelweg, minder sturen door de regen. Maar hoe lelijk is dit heb vanmiddag gewoon zon gezien. sinds iedereen thuis is is er geen druppel meer gevallen. jammer dat dit vanmorgen niet zo was anders hadden we veel hogere opkomst. Ach ja volgende keer april beter. Maar we staan nu toch aardig vaak op de foto.
 
Ik koss dit keer voor snelweg, minder sturen door de regen. Maar hoe lelijk is dit heb vanmiddag gewoon zon gezien. sinds iedereen thuis is is er geen druppel meer gevallen. jammer dat dit vanmorgen niet zo was anders hadden we veel hogere opkomst. Ach ja volgende keer april beter. Maar we staan nu toch aardig vaak op de foto.

Tja....we hadden in elk geval mooi weer bij het moddervrij maken van de motoren... ;)
 
haha.. nouja toch wel een leuk dagje gehad heeur..:)

sowieso wel leuk dat we met meer uit lelystad zijn vertrokken!!\\
 
tip mij volgende keer ook even, kan ik met jullie meerijden. is leuker dan alleen.

Hartstikke goed maar dmv dit forum proberen we iedereen al te tippen. Hou medio April/Mei 2011 het forum weer in de gaten en sluit je aan. Van harte welkom!
 
ik wás op tijd voor het verzamelen bij de mac, totdat ik er bij de balie van het pompstation er achter kwam dat ik mijn pasje thuis had laten liggen.. |( mooi klote dus. Snel heen en weer maar helaas.. Nog wel ff in Veenendaal geweest en wat gekletst, was niet zo druk maar wel gezellig :) Volgende keer beter :+

Wel mezelf nog teruggevonden in Curvers video (@30 secs) evenals wat anderen:
 
Laatst bewerkt:
Dat deed ik al, daarom rijd de gene die achter mij reed naast me ;)
 
Jup whaha ;) naja volgende keer beter (zei ik de vorige keren ook al.. ;) )
 
Dat zou indd zomaar de reden kunnen zijn ;) Naja komende zaterdag misschien...
 
De volgende keer rijd ik wel gewoon recht achter je... houd ik iedereen voor je tegen. ;)

Als het dan nog niet lukt moet je gewoon gaan stunten. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan