Flevoland topic deel 2

wie gat wanneer naar motorbeurs in utrecht

  • 10 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11maart

    Stemmen: 3 50,0%
  • 12maart

    Stemmen: 3 50,0%
  • 13maart

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn DP is idd,. ook een mooie, maar voorzien van donker kuipruitje en in het donker rijdend...
Ach, mijnes is nu ongeveer net als bijna alle Nederandse auto's...
Grijs :r , zal morgen eens kijken of die pekel nog weg wil.

Ga zo :z schoonheidsslaapje doen, net als Aphrodite :z .
Nog een boel te doen morgen.

Tot dan dan!
Ben er nog ;)
 
Hadden we kunnen weten, schoonheidsslaapje niet nodig.

Maar ik wel (ja ik weet het, maar ik kan er iig. niet veel op 8eruitgaan), :Z :Z :Z

totmorgen vanavond (en hoe ik kom, dat weet nog bijna niemand).
 
Hadden we kunnen weten, schoonheidsslaapje niet nodig.

Maar ik wel (ja ik weet het, maar ik kan er iig. niet veel op 8eruitgaan), :Z :Z :Z

totmorgen vanavond (en hoe ik kom, dat weet nog bijna niemand).

Nou, ga maar gauw dan! ;)

Welterusten hè! Tot vanavond..
 
Ik zeg ook maar vast welterusten, lig voorlopig nog niet in bed, maargoed..
Dus bij deze ;)
 
Heeej Remco,

Marjolein ligt sinds gisteren met griep in bedje, dus weet nog niet of we het gaan halen vanavond ;(
Als ze straks wakker wordt kijken we ff hoe ze zich voelt en dan bel ik je wel even of we komen.
Hopelijk tot zoooooo (als we komen komen we dus met het koekblik, anders komt alles eruit denk ik }) )
 
Misschien dat ik straks toch maar ff met het autootje kom. Heb geen zin om 's avonds nog op het fietsje terug te moeten, ik ben nu al gaar :9
 
Misschien dat ik straks toch maar ff met het autootje kom. Heb geen zin om 's avonds nog op het fietsje terug te moeten, ik ben nu al gaar :9


haha ik heb net nog gereden en het was nog te doen hoor..maar mn meissie vind de auto ook net ff iets warmer :9~
wel grappig: motor-forum meeting en we komen met het koekblik :o
 
haha ik heb net nog gereden en het was nog te doen hoor..maar mn meissie vind de auto ook net ff iets warmer :9~
wel grappig: motor-forum meeting en we komen met het koekblik :o
Als het om het idee gaat wil ik wel heen komen met de motor maar dan blijft mijn fiets er wel slapen ;)
 
Heeej Remco,

Marjolein ligt sinds gisteren met griep in bedje, dus weet nog niet of we het gaan halen vanavond ;(
Als ze straks wakker wordt kijken we ff hoe ze zich voelt en dan bel ik je wel even of we komen.
Hopelijk tot zoooooo (als we komen komen we dus met het koekblik, anders komt alles eruit denk ik }) )


Dat zij een griepje heeft, hoeft jou toch niet tegen te houden? :X
Als zij vanavond toch weer slaapt, heb je ook niets aan haar O-) :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan