Flevoland topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ben net thuis van me werk

maar kan dan nooit meteen me bed in ben ik nog te actief dus dan ga ik hier maar ff hangen

maar vrijdag weet ik nog niet want ga vrijdag met collega's bbqen maar kijk wel ff

kom jij wel dan?

wat was er in carre dan?
 
ja ben net thuis van me werk

maar kan dan nooit meteen me bed in ben ik nog te actief dus dan ga ik hier maar ff hangen

maar vrijdag weet ik nog niet want ga vrijdag met collega's bbqen maar kijk wel ff

kom jij wel dan?

wat was er in carre dan?

In Carre was een hommage aan de ruim een jaar geleden overleden Bram Vermeulen welke een vriend was van mijn ouders en erg mooie muziek maakte. Verschillende artiesten speelden zijn liedjes en dat was erg goed allemaal.

Vrijdag ben ik er wel bij ja maar ik weet niet of het echt veel rijden wordt. Het ziet er regenachtig uit op de weerkaart en zowiezo is het om 20:30 al donker :(
 
oke dus je hebt je wel vermaakt zo te horen

ja het word niet zo best vrijdag en het is zeker klote dat het zo snel donker is
dat betreft mag het van mij het hele jaar zomer zijn en mooi weer hebben en dat het lang licht blijft maarja helaas |(
 
's Morgens mensen. :Z

Nog steeds geen 2500??? -O-
Wat is dat nou, ben ik niet van jullie gewend hoor. Ik wil voor 12 uur een slotje op dit topic zien, anders kom ik nooit meer langs!!! B|
:+
Bij deze wil ik iedereen een hele goede morgen wensen. Veel plezier met werk allemaal en blijf vooral heel. :) *O*

[me]minimaxx gaat nu hard aan het werk[/me]

Greetzzz
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen!!
Nog steeds geen nieuw topic zie ik, ik had nog wel zin in een feestje *O*
 
*O*

Zijn hier nog mensen uit Dronten, ik heb er al eentje gesproken..maar verder..
Of ben ik de enige boer ...hahaha
Denk dat je de enige boer bent ja :P

Over boeren gesproken, enig idee wanneer Jovink weer in Dronten is? :)
 
Hoi Laura :W :W

Hoe is het met je :] , vrijdag niet rijden voor jou :(
Hoi Mier,

Ik ben lekker aan ut ontbijten ;)

Gister zag ik de gs nog staan bij Motorplanet, ik vroeg wat is er nu mis mee?
Zei die kerel dat ik gewoon nix gewend was :o
 
Goedemorgen!!
Nog steeds geen nieuw topic zie ik, ik had nog wel zin in een feestje *O*

Beter kijken Laura!!

Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10

@Rest: Goedemorgen allemaal.

@Rest2: Zou iedereen even een protestbriefje willen schrijven tegen de afsluiting van de brug bij Diemen/Muiden (Maxis) voor motorrijders? Met een beetje geluk kan ik (en orly en Ray en Jethro en de rest) weer gewoon via de parallelweg naar huis vanaf werk.
zie: Gooi&Eemlander - vandaag
 
@Rest2: Zou iedereen even een protestbriefje willen schrijven tegen de afsluiting van de brug bij Diemen/Muiden (Maxis) voor motorrijders? Met een beetje geluk kan ik (en orly en Ray en Jethro en de rest) weer gewoon via de parallelweg naar huis vanaf werk.
zie: Gooi&Eemlander - vandaag

Waar moet dat protest briefje heen? Lekker belachelijk. Omdat auto's (die daar al helemaal niet mogen rijden tenzij bestemmingsverkeer) gevaarlijk zijn voor die ene fietser die daar op een dag langs komt sluiten ze het maar af voor motoren? Is weer echt een typisch Nederlandse actie. De fietsersbond heeft hier zeker ook weer lopen klagen, net als over de Hollandse Brug |(
 
Er staan in mijn laatste post in de topic 3 adressen waar het briefje heen kan. Ik zal een brief opstellen die iedereen kan ondertekenen en opsturen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan