flhp

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
28
vlaieland
Daar ik weet dat ik de heer Brall en no9g enkele anderen hier een ongelofelijk plezier mee doe heb ik besloten mijn flh om te bouwen 9haha0 naar iets policebike achtigs.Ten eerste omdat ik alle zooi hiervoor zo'n beetje heb liggen en ten tweede omdat ik voorspel dat dit een nieuwe trend gaat worden."Policeschool' _O- _O- _O-
Kan op google echter heel weinig over police electra's met shovel vinden .

Graag uw links etc.
 
Die wiel sirene's?
In Drogteropslagen, aan de Drogteropslagen (is dew egnaam ook) lagen er 14 dagen geleden nog een paar, prijs weet ik niet, komen daar weer van oude shovels van Bennie uit Ommen af (De Spangen 14?? ongeveer)
 
ben u me weer net voor beste staphorster..wou net zeggen dat bennie van twinperformnce in ommen een stel had gekocht,van die ouwe police-bikes..wellicht dattie dr ook nog wel n zooitje onderdelen van heeft liggen ja..
 
Yep, en hij heeft ze staan, zo her en der in de omgeving hier kom ik ondedelen tegen, maar spul komt daar weg, heeft net weer een vers vrachtje, een bezoekje waard, maar vermoed van ??? 150 euro?? Krengen zijn aan de prijs, die losse sirene's aangedreven door het achterwiel
 
de moeite waard om ff te gaan kijken - scheur k morgen effies naar ommen! k Moet toch nog steeds een werkplaatshandboek vr de harley ophalen wat k daar besteld had,en bij T.P is t altijd wel goed toeven dus...

Dank vr de tip iig. :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan