flikken in reyers tunnel

Tom

Die hard MF'er
8 apr 2003
414
1
Leuven
rij as usual door reyers tunnel centrum naar mijn werk over de witte arceringen O-)
merk plots flikkenbak tussen auto's en ga op de rem om er langzaam achter te hangen :X De flik zet lichten effe op en raampje open, vingertje van 'kom eens manneke' systeemhelmpje open
'ge moogt langs de auto's rijden maar niet over de witte lijn gaan' ik zielig kijken en boete vrezend, zoiets als een excuus prevelend. vervolgens stuurt hij naar rechts om mij door te laten :}

snap de logica wel niet echt, hij heeft liever dat ik rakelings langs auto's rij dan dat ik een metertje ruimte laat uit veiligheid :?
dus brusselrijders als je nog eens toffe flikken tegen komt, zo dicht mogelijk er langs rijden O-) want da mag
 
ha die tom, na een lange afwezigheid nog eens actief op het forum. Mazzel gehad yoh ! :} Snap er ook niet helemaal de logica van. Volgens mij moet je bij het inhalen steeds minstens één meter tussenlaten. Dat kan echt niet als je verplicht op hetzelfde rijvak moet blijven
 
Bij de Universiteit in Brussel staan op de kruising nu politiemensen het verkeer een beetje te regelen omdat er weer het een en ander verbouwd wordt. Werd ik laatst staande gehouden omdat ik mistlichten op mijn motor aan heb.

Mag niet bla bla bla .....je kent dat wel. Ik denk, ik zal als kwetsbare motorrijder die vaak door koekblikkers over het hoofd gezien wordt toch niet bekeurd worden om reden dat ik mijn eigen veiligheid probeer te verhogen dat terwijl half Belgie met mistlichten op rijdt als de verlichting van die koekblikker uberhaupt al deugt?
gelukkig niet dus maar nu heb ik ieder ochtend wel een smeris die erg aardig tegen mij is :+
 
yep heb al eens moeten remmen op die massale verfdumping. Staan aanschuiven heb ik geen zin, dan is het nut van moto voor woonwerkverkeer gebruiken weg.
Langs de wagens rijden op een zucht van een volle witte lijn terwijl die stomme automobilisten krantje lezen, zich optutten, met pda'tje spelen, ... lijkt me nog meer risico's te hebben

dat van die quota niet te luid zeggen hé, misschien lezen ze wel mee
 
Bij de Universiteit in Brussel staan op de kruising nu politiemensen het verkeer een beetje te regelen omdat er weer het een en ander verbouwd wordt. Werd ik laatst staande gehouden omdat ik mistlichten op mijn motor aan heb.

Mag niet bla bla bla .....je kent dat wel. Ik denk, ik zal als kwetsbare motorrijder die vaak door koekblikkers over het hoofd gezien wordt toch niet bekeurd worden om reden dat ik mijn eigen veiligheid probeer te verhogen dat terwijl half Belgie met mistlichten op rijdt als de verlichting van die koekblikker uberhaupt al deugt?
gelukkig niet dus maar nu heb ik ieder ochtend wel een smeris die erg aardig tegen mij is :+
Geef me eens ongelijk, je bent de ganse dag niet thuis :9~ :9~
 
yep heb al eens moeten remmen op die massale verfdumping. Staan aanschuiven heb ik geen zin, dan is het nut van moto voor woonwerkverkeer gebruiken weg.
Langs de wagens rijden op een zucht van een volle witte lijn terwijl die stomme automobilisten krantje lezen, zich optutten, met pda'tje spelen, ... lijkt me nog meer risico's te hebben

dat van die quota niet te luid zeggen hé, misschien lezen ze wel mee
Tot morgen!! }) }) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan