Flink aangehouden !

Dropkick

MF veteraan
1 nov 2002
2.274
1
Utrecht
Zoals sommige van jullie wellicht weten woon ik in Utrecht. Mijn ouders wonen daarentegen in Arnhem. Nu dacht ik deze zondag eens te gebruiken om mijn ouders te gaan bezoeken en meteen fijn helemaal binnendoor met een grote omweg een stukkie te gaan gummen :]
Binnendoor over Neerlandsche autentieke boerenweggetjes wara het tempo nog wel eens opgeschroefd werd kom ik aan vlakbij Arnhem. Aantal kilometer van huis heb ik een mooie rechte 4 baans stuk weg voor mij liggen met een stoplicht.
Goh dat nodigt uit voor een sportief sprintje })

*Groen*

*klik*

*VROAOAOAOAOAR* (3 volle versnellingen lang)

Volgende stoplicht gaat op rood dus ik behoorlijk in de HO-ijzertjes.
Stopt er even later een blauwe Audi naast me met een jonge knul met vriendin erin. Die beginnen te wijzen en te zwaaien. Ik denk nog pfff die willen zeker race houden. Kijk ik nog eens hun kant uit... *GLOEP*.... Staat daar ff verderop een politiemotor en die staat likkebaardend in mijn kant te kijken.

Mijn poepgaatje kromp wel ff heel erg :o :o :o

Tsja....Ik rijd nu maar normaal weg en neem de eerste afslag, en ja hoor...ineens blauw wit oranje striping in me spiegels. De agent zie ik zo es kijken en een aantal honderen meters verderop ja hoor. STOP POLITIE voorop die mooi gestreepte BMW.

$^%@%$#^@%$&DOMME!!!

"Maar hij heeft niks kunnen meten toch?!" Dacht ik nog... dus ik zal wel een flinke donderpreek krijgen op zijn minst.

we staan stil:
"Mag ik je rijbewijs en kentekenbewijs?!" Ik trek portomonnee open. gvd geen rijbewijs, nu gaat ie me hier op pakken he :( |( Ondertussen geef ik alvast het kentekenbewijs. Maar gelukkig vond ik even later me rijbewijs nog in een ander vakje van me portomonnee. pfffffff, kleine opluchting in deze ellende :+

*zweet zweet zweet* deed dropje ondertussen wel...

Zegt meneer ineens. Zeg jij bent Dropkick he?!
" :? huh?! :? :? :? :? :? "
Na een korte periode van algehele kortsluiting in mijn hasses antwoord ik: "Dan ben jij zeker Baksteen..."
Antwoord: "Ja er blijft anders niet veel meer over he! , ik dacht ga je ff pesten door je te volgen enzo. Ding trok anders aardig snel op"

Ik wist eerst ff niet wat ik moest denken :+ :+ :+ complete choas in mijn hoofd!!!

DAMN WAT EEN GESLAAGDE BANGMAKERIJ IS DAT MENEER BAKSTEEN!!! Je bent een van de weinige die mij echt ff op kortsluiting heeft kunnen zetten :}

Zegt meneer ineens. Zeg jij bent Dropkick he?!
" :? huh?! :? :? :? :? :? "
Na een korte periode van algehele kortsluiting in mijn hasses antwoord ik: "Dan ben jij zeker Baksteen..."
Antwoord: "Ja er blijft anders niet veel meer over he! , ik dacht ga je ff pesten door je te volgen enzo. Ding trok anders aardig snel op"

Ik wist eerst ff niet wat ik moest denken :+ :+ :+ complete choas in mijn hoofd!!!

DAMN WAT EEN GESLAAGDE BANGMAKERIJ IS DAT MENEER BAKSTEEN!!! Je bent een van de weinige die mij echt ff op kortsluiting heeft kunnen zetten :}

Wel goed om dit op t forum te zetten?

straks kijken er een paar minder vriendelijke collega's van hem mee

maar wel goed gedaan!!

Wel goed om dit op t forum te zetten?

straks kijken er een paar minder vriendelijke collega's van hem mee

maar wel goed gedaan!!

Ze zouden ook op het juiste, }) nog veel coulantere pad }) gezet kunnen worden O-) O-)

Wel een geinige anekdote ook goed als SVVIDK (sterk verhaal voor in de kroeg)

Terug
Bovenaan Onderaan