Flink de lul

Status
Niet open voor verdere reacties.
SvPetert aub, nog nooit heb ik in een paar zinnen zoveel onzin uit iemand zien komen. Wie ben jij om over mij te oordelen wat betreft het wel of niet zelf kunnen bepalen of de achterband nog rijdbaar is of niet? "en dan vinden ze het gek dat er een 25 KW regel is ontstaan"????????????????????? Ten eerste, heb je mij dat horen zeggen???? Ten tweede, wat wil je nou zeggen met deze zin? Hij raakt kant noch de spreekwoordelijke wal.................

"Grote bek en alleen keihard rechtdoor"???? Ik nodig je uit met je SV650, ik zal mn achterkant voor je poetsen, want meer krijg je echt niet te zien, je zou de 1e zijn die dat lukt ...... echt kansloos, jij en je postings!!!

En om mij nou een sukkel te noemen vind ik weer te ver gaan, je kunt er best anders over denken, maar hoeft niet gelijk het woord sukkel te gebruiken. Als jij nou lekker je band verwisselt wanneer er nog 47 mm profiel op zit, dan doe ik het op mijn manier.

Je zult het wel niet zijn, een sukkel, maar je gedraagt je wel zo.
 
Petert, ik heb mn rijbewijs gehaald toen ik 18 was, 2 jaar licht rijbewijs, netjes uitgezeten, 38000 km gereden in die 2 jaar op een ZZR 250. Daarna een ZXR 400 waar ik nu al weer 35000 km mee gereden heb in 2 jaar. Verder op zo'n beetje alles gereden, van een Shadow 1100 tot een Pan European en van een TL 1000 R tot een Yamaha R1 en alles wat er tussen in zit aan snel spul (ZX12R, 916, zx6r, zx9r, rsv mille, zxr 750, gsxr 600, 750, Buell enz). Vriend van mij wisselt nog al eens van motor en heeft er altijd meerdere. Ik vind zelf dat ik dus voor die 4 jaar dat ik mn rijbewijs heb aardig wat heb gereden en de nodige ervaring heb opgedaan........... Niet iemand die na 2 weken op een 100+ pk machine stapt dus.

Bandje is inmiddels besteld, Pirelli Dragon, beviel goed de laatste keer...... Het was na het oproken toch wel echt nodig!!!

Gegroet.
 
Laatst bewerkt:
Okee, Pimmos is niet echt slim om met een gladde(re) band te gaan rijden. Maar dat moet 'ie wel effe lekker zelf weten. We hebben allemaal een t*ringhekel aan (verkeers)regeltjes, maar als iemand zich niet aan "onze" regeltjes houdt wordt 'ie gelijk door iedereen besprongen. Laat hem lekker. Begrijp me goed, mijn banden gaan tot de nokken en dan gaan ze eraf. En ja, ik ga altijd compleet in het leer ook bij 30+ graden (gaat ook moeilijk anders met een overall uit één stuk, maar da's wat anders). Maar als iemand anders dat niet wil doen, of met kale banden wil rijden moet 'ie dat lekker zelf weten, ook al vind ik hem niet handig. Dat je er wat van zegt is logisch, maar Pimmos wordt gelijk wel door iedereen voor een halve debiel uitgemaakt en zo'n vaart zal het met hem nou ook wel weer niet lopen. Hoop ik voor 'em dan :) .
 
Dit gaat niet meer over een boete....maar is een flamewar geworden wie er wel en niet goed en snel is en wie er een langzame sukkel is...daag elkaar maar lekker over mail uit...
Deze gaat op slot...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan