Flink ongeluk , maar heb zo vet geluk gehad!!

Jezus, man, daar ben je nog goed weggekomen zeg. Gezien de omstandigheden dan. Heel veel sterkte met het herstel.
 
ik zal denk ik nog wel een tijdje niet op de weg te vinden zijn ;(

het ging ook zo snel, zelfs al had ik in m'n spiegel gekeken dan nog had ik niks kunnen doen. en ik ben ontzettend blij dat ik m'n rem niet vasthad, dan was het veel erger afgelopen.

de bestuurder van de auto was ook ontzettend geschrokken, wat ik me kan herrineren is dat hij meteen naar me toe kwam rennen en me zo goed als hij kon probeerde te helpen. toen het ambulancepersoneel me ging inbinden begon hij ook te huilen zo erg vond hij het voor me. en eerlijk gezegt kan het ons allemaal gebeuren dat je een seconde niet oplet en iemand aanrijd.

hij kwam niet hard aanrijden ofzo, reageerde gewoon net iets te laat. hij heeft wat mij betreft niks "fout" gedaan, voor hem is dit ook onwijs klote,... plaats je 'ns in zijn schoenen, je bent 1 seconde te laat met remmen en daardoor zie je iemand met gillende sirenes worden afgevoerd. gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
 
Laatst bewerkt:
Teringtandjes kerel, bij sommige mensen regent het maar bij jou heeft het de laatste tijd gehoost lijkt het wel.
Na regen komt zonneschijn zeggen ze wel, hopelijk geld dat hier ook en is dit het laatste van je "bad luck streak".
Sterkte met het herstel.
 
weet je wat ik me nou altijd afvraag als mensen dit soort verhalen posten terwijl ze een ongeluk hebben gehad waar ze kantjeboord goed van afkomen? Hoe ze op MF komen!!!!!! heeft iedereen tegenwoordig al een laptop??? :? :? :?

ik heb inderdaad een laptop, is wel zo prettig als je plat ligt
 
Turing, dan heb je inderdaad ontieguluk geluk gehad !
Volgens mij is je beschermengel zelf ook motorrijder :)

En wat zijn nu de vooruitzichten ??
Aantal weken plat en daarna revalidatie en begeleiding ?
Is er nog kans op blijvende schade, dat je last van de rug of nek blijft houden ?

Heel veel sterkte met je herstel en we zullen hier proberen om je wat leesvoer te geven als je in bed ligt.
 
Doe wel voorzichtig met je nek man!
Als je zo'n klap hebt gemaakt zit er toch wel wat whiplash gevaar in.
Hoofdpijnen etc. zijn slechte voortekenen.
Ik zou zeker de komende dagen veel rusten en hopen dat er geen blijvende schade blijft.
Sterkte ook met je spierpijn, nadat de pijnstillers wat zijn uitgewerkt...
 
sjesus...ik heb spraakloos je verhaal zitten lezen..wat een kutzooi zeg...
je heb niet echt geluk...

waar is dit gebeurt in amsterdam? ik rij ook elke dag naar amsterdam en weer terug...nu wel weer met de auto...maar dan nog...

heel veel sterkte...en beterschap!...sjonge jonge...weer een motorrijder down door de fout van een automobilist...(toch netjes van je ..dat je automobilist niet afzeikt ...pleit alleen maar voor je!)

heel veel sterkte!
 
Turing, dan heb je inderdaad ontieguluk geluk gehad !
Volgens mij is je beschermengel zelf ook motorrijder :)

En wat zijn nu de vooruitzichten ??
Aantal weken plat en daarna revalidatie en begeleiding ?
Is er nog kans op blijvende schade, dat je last van de rug of nek blijft houden ?

Heel veel sterkte met je herstel en we zullen hier proberen om je wat leesvoer te geven als je in bed ligt.


ik weet nog niet wat de vooruitzichten zijn maar ik zal waarschijnlijk moeten gaan revalideren etc, en permanente schade is het nog te vroeg voor om iets over te zeggen.

ik ben allang blij dat ik dit zelf vertel, voor hetzelfde geld hadden jullie nu een bericht van m'n vriendin gelezen, zoals ik ze de laatste tijd iets te vaak lees op 't forum '(

Maar mijn beschermengelen zijn zeker motorfanaten :+
 
Heel veel sterkte met het herstellen van je fiets en zeker van jezelf,neem daar alsjeblieft de tijd voor,je hebt maar een rug.Ook heb ik heel veel respect hoe jij met deze tegenslagen omgaat :} :} :} Hopen dat dit de allerlaatste is voor een hele lange tijd.
 
Wat was die autorijder een sukkel zeg |(

Suc6 met herstellen...

Heb je foto's van je bike?
 
Beterschap!! Maar doe rustig aan en houd je nek in de gaten.... Ik heb 3 jaar terug een auto ongeluk gehad, maar ik heb nu nogsteeds last van m'n nek. '( De materiele schade is jammer, maar niet het belangrijkste....

Sterkte!
En succes met herstel!!

Voortaan toch de rem vasthouden,
ook spiegelen als je stilstaat:
dan zie je het misschien aankomen,
en proberen weg te komen.
(Maar of je daar dan nog tijd voor hebt...)

Ik weet niet of het veel beter was afgelopen met een vastgehouden rem.
 
Hee Andy, veel geluk, zo moet je het maar zien, en dat doe je ook.

Verder, weet nu niet of je eigenlijk en wiplash heb, maar laatste theorieen zijn ipv rust, juist zoveel plat spuiten dat je geen pijn voelt en daardoor gewoon doet.

De theorie hiervan is dat door de continue pijn, de pijn/zenuwbanen breder worden, ook als de klachten weg zijn, blijf je pijn voelen omdat deze banen breder zijn geworden, en hierdoor gevoeliger.
Door je zodanig pijnstillers te geven dat je de pijn niet voelt, worden die banen niet breder, en ben je als je lichamelijk weer in orde bent, ook verlost van de klachten.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, enkel dat een goede collega ruim 2 jaar met klachten heeft gelopen iv wiplash, en ik laatst hierover een heel artikel heb gelezen.
Maar helaas weet ik echt niet meer waar.
En mijn termen zullen niet helemaal correct zijn, maar hier kwam de strekking van het verhaal op neer.

Ik denk, ik tik het maar even neer, artsen weten vaak niet de laatste methoden.

succes
 
Doe wel voorzichtig met je nek man!
Als je zo'n klap hebt gemaakt zit er toch wel wat whiplash gevaar in.
Hoofdpijnen etc. zijn slechte voortekenen.
Ik zou zeker de komende dagen veel rusten en hopen dat er geen blijvende schade blijft.
Sterkte ook met je spierpijn, nadat de pijnstillers wat zijn uitgewerkt...
:^
idd, hou het goed in de gaten.Wil niet negatief zijn maar ik heb een oom bij wie het pas na maanden nog fout ging. Was ook vanachter aangereden.
Sterkte ;)
 
Argh, das echt foute boel man :(

Tja, ik zit soms ook zwaar paranoide in m,n spiegeltjes te kijken als ik het bij het stoplicht sta en een moot koekblikken aan komen denderen. B|
Sterkte de komende weken met je herstel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan