Flink ongeluk , maar heb zo vet geluk gehad!!

jeetje, wat heb jij een geluk gehad zeg!
doe het rustig aan en heel veel sterkte de komende tijd.
 
tering man,wat een mazzel bij dit voorval.je bent echt goed weggekomen.en dan zijn er nog mensen die het belachelijk vinden dat wij niet achteraan sluiten in de file op een snelweg.kunnen ze je lekker met 120 kapot rijden.gelukkig alleen maar gekneusd zij je......onderschat kneuzingen niet hè.dat het pijnlijk is dat weet jij nou maar al te goed,maar soms voel je niet zo veel en doe je net wat meer dan je aankan.dan duurt het herstel alleen maar onnodig langer,dus neem je tijd.het motorseizoen is toch haast over dus zorg dat je fit bent voor volgend jaar.laat je nek wel goed chekken hè want daar kun je achteraf nog mee voor verassingen komen staan.wiplash(of zoiets)is door de algehele pijn nou mischien niet aanwijsbaar maar later wel.teken geen papieren van de tegenpartij waarin jij afstand doet van eventuele schade aan b.v je nek achteraf.verzekeringsmaatschapijen zijn als de dood voor wiplash(of zoiets)omdat ze dat veel geld kan gaan kosten.dus neem je tijd en laat het goed nakijken.de afkoopsom voor zo'n soort klachten worden alleen maar hoger dus.....
mijn vriendin is voor een paar procent afgekeurt door zo;n soort grap.het is al klote genoeg voor je dus dan moet je er ook niet nog eens finantieel op achteruitgaan.maar eerst eens helemaal herstellen en volgend seizoen weer lekker rijden.sterkte.groeten:boedhaman
 
ik ga ook zeker voorzichtig doen, heb veel nare dingen gehoord over whiplash, hoop echt niet dat ik 't heb,

ga niks forseren in ieder geval, ben er nog wel even zoet mee ben ik bang ;(
ik verveel me nu al,...

dus niet schrikken als ik ineens in alle forums aan 't reageren ben...
heb weinig beters te doen,
niks voor mij stilzitten....bah :(
 
je hebt echt veel mazzel gehad zeg.
heet meeste advies is al gegeven dus rest mij alleen nog je sterkte te wensen.
 
Inderdaad mazzel. Dit is dan ook een van de redenen dat je altijd veel ruimte moet houden tussen jou en de auto voor je als je stil staat.

Succes met het herstel en de spierpijnen die ongetwijfeld nog een tijdje blijven.
 
hoiihoii

jeetje pipo das schrikken

kan me er wel iets bij voorstellen hoor
dat is schrikken je vriend /zoon zo te zien liggen
maar gelukkig viel alles reuze mee
Heel veel sterke en beterschap
knufffffffff
 
Ik ben heel erg blij voor je man!!! dit leert ons ook meer weer dat je eigenlijk altijd meer dan genoeg afstand moet houden OOK bij het stoplicht.. en het liefst nog beetje schuinstaan ook zodat je er dus langs vliegt. Beterschap en tot snel weer op de weg!! :)
 
Sjips voor je, zeg! veel sterkte met het herstel, die motor komt later wel....

Moet je eerlijk bekennen dat wat jou nu overkomen is ook al jaren mijn angst is. Dat er zo'n Miep ff lekker hands-on zit te bellen, en dat ik dan de achterste in de rij ben. Ook als ik met de auto ben, kijk in altijd in de spiegels, of er al eentje achter me staat, maar op de motor helemaal. Meestal besluit ik op dat moment om tussen de 2 wachtende rijen in te gaan staan.... Mazzel dat je (waarschijnlijk toevallig) schuin stond om te kunnen kijken, anders had je waarschijnlijk in de sandwich gezeten....
 
Teeering he! Wat een ellende weer. Sterkte de komende tijd, en topiie voor je vriendin dat ze zo goed voor je zorgt!!! :}
 
Geeft dus wel aan dat je altijd vooraan moet gaan staan bij de stoplichten!!! :+

suc6 met de spierpijn, zal je tegenvallen hoelang dat aanhoudt, aan de andere kant... als het bij spierpijn blijft mag je niet klagen! :)
 
vind het zo raar,

aan de ene kant heb ik vet pech steeds zeg maar, "ze" moeten me wel hebben de laatste tijd... trouwe lezers van het forum zullen dat zeker beamen... :P

aan de andere kant heb ik eigenlijk vet veel geluk met hoe het is gegaan...

1. Motor beschadigd = nadat motor was gejat mooi pak van verzekeringgeld kunnen kopen
2. Motor gejat = Mooiere voor in plaats met extra sloten etc, vergoed van verzekering
3. vet ongeluk = ik leef nog *D


ben ik nou een geluktvogel of een pechspecht :? :+
 
Nou, ik wil je niet deprimeren, maar ik noem het liever geen geluk dat de boel wordt gestolen en er nog een ongeluk bovenop komt.
Misschien is het geluk dat je de juiste verzekering had en je op dit moment nog kunt type, maar ik zou niet liggen te juichen :+
 
ik ga ook zeker voorzichtig doen, heb veel nare dingen gehoord over whiplash, hoop echt niet dat ik 't heb,

ga niks forseren in ieder geval, ben er nog wel even zoet mee ben ik bang ;(
ik verveel me nu al,...

dus niet schrikken als ik ineens in alle forums aan 't reageren ben...
heb weinig beters te doen,
niks voor mij stilzitten....bah :(

Misschien kunnen we een actie starten : Help Andy-Marf de winter door.
Kunnen we raadsels en de hele bliksemse boel opsturen om je bezig te houden.


Wat hebben oude vrouwen tussen hun borsten wat jonge vrouwen niet hebben ??
 
Laatst bewerkt:
OUCH! veel geluk. Veel succes verder :)

(ik ga me toch eens zo'n fluo jasje kopen denk ik ;) )
 
Allemachtig! Je bent hiermee echt goed weggekomen zeg! Doe voorlopig idd wel voorzichtig met de rug. Wat ik al eerder las: blijf het in de gaten houden.
Veel sterkte met het herstel!
 
Wat een geluk dat je iets diagonaal stond, zal ik onthouden!!!
Verder natuurlijk veel sterkte en geduld toegwenst met je herstel.
Met je motor komt het wel weer goed

Greetz
 
Misschien kunnen we een actie starten : Help Andy-Marf de winter door.
Kunnen we raadsels en de hele bliksemse boel opsturen om je bezig te houden.


Wat hebben oude vrouwen tussen hun borsten wat jonge vrouwen niet hebben ??

haha...geweldig....vin'k prima...


eeehm, es kijken...tussen de borsten....rimpels???
 
Terug
Bovenaan Onderaan