Flink ongeluk , maar heb zo vet geluk gehad!!

En ga bidden om genade ! Heeft iemand daarboven de pik op je of zo ? Wat heb je verkeerd gedaan man ? Ongekend, zoveel pech...


thanks voor de tips, ik ga volgende week over schade etc praten met verzekering, advocaat etc...

ik weet ook niet wat ik verkeerd heb gedaan, maar als het regent dan stortregent het ook geloof ik, heb vind ik nu wel genoeg geboet voor datgene wat ik blijkbaar zo verkeerd heb gedaan, al zou ik zelf niet weten wat dat dan is...wordt er wel beetje moedeloos van,..but hey what can you do '(

humor zal je redden zeg ik maar altijd, dus blijf maar lachen :)
 
Ehh...


Ja.... Als je denkt, "en nou is t genoeg, nou kan niets me nog raken" dan heb je meestal je portie wel gehad. En dan gaat het beter. Of je kan het beter hebben *D Ik heb ook wel eens van die momenten gehad. Meestal kom je uiteindelijk sterker uit de strijd.

Hang in there !

Ik weet niet waar je woont, maar mocht je in de toekomst last blijven houden dan kan je eens op zoek naar een manueel therapheut (jee, hoe spel je dat ?). Ik ben destijds onder behandeling geweest bij ene Mark van Straaten / Straten in de Bilt en volgens mij in Laren (2 praktijkruimtes). Die heeft werkelijk wonderen verricht bij mij. Mijn hele rug stond scheef en heeft jaren scheef gestaan. Die vent laat je liggen, zet strepen op je knieen en dan trekt ie je omhoog dat je zit. Dan staan die strepen scheef :? Vervolgens gaat ie je rug in allemaal wurggrepen pakken en kraken (ECHT NIET tof). Dan trekt ie je weer op en dan staan die streepjes weer naast elkaar *D . En zo zet hij je hele rug en nek weer recht. Je kraakbeen en je spieren kunnen de krachten dan beter hebben en je knapt er meteen van op. Na de behandeling ben je doodmoe, zorg dus dat je gereden wordt en dat je alles lekker warm houdt. Overleg wel even met een arts of je rug wel gekraakt mag worden. Mijn zus is van het paard gevallen en bij haar zou het leiden tot schade. iig, de ene manuele freak is de ander niet. Ik heb er een paar gehad, maar hij was de enige die me kon helpen.
 
Da's mooi kl*te man !!
Makkelijk gezegd vanaf de zijkant, maar effe tandjes op elkaar en doorzetten.
En rustig aan.

In ieder geval mooi dat je motor weinig mankeert.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.

Heb je nog wat gehoord van de knakker die je heeft aangereden overigens ?
Als je wat voor je kenne doen horen we het wel.
 
Heb je nog wat gehoord van de knakker die je heeft aangereden overigens ?
Als je wat voor je kenne doen horen we het wel.

ik heb hem vandaag gesproken, hij was ook erg geschrokken en geeft ook aan dat het uiteraard zijn schuld was,..we komen er wel uit via de verzekering.

enne,..er is zeker iets wat je voor me kunt doen,...

het antwoord op je raadsel vertellen,...was het Oranjeboom?? :+
 
Ja, raad je de koekoek dat het zijn schuld was.
Hij rijdt op een stilstaande motor.
Maar in ieder geval goed dat hij zijn eigen miskleun inziet.
Zitie in ieder geval niet meer in de ontkenningsfase :)

Nou, als dat alles is dat ik voor je kan betekenen dan wil ik graag aan het verzoek voldoen.

Het is :

Jus D'Oranges :+
 
ga ik zeker onthouden, ik woon in Amsterdam dus da's niet heel ver,...hoop eigenlijk dat ik het niet nodig zal hebben...
Manuele therapie, hebben wij hier ook zeer goede ervaringen mee. Heb in mijn omgeveing diverse mensen ook die op de wachtlijst voor een rugoperatie stonden die afgezegd kon worden na deze therapie *D
 
hmm zoals ik het lees heb ik mijn mijn klappertjes dus heel veel geluk gehad.
Dik zijn heeft dus toch wel voordelen, niet veel voordeel maar wel cruciaal dus.
 
gisteren had ik even een slechte dag, beetje veel pijn...vandaar dat ik nu pas reageer,

verveel me stierlijk en heb ook wel genoeg van DVD's kijken...
maar verder leef ik nog,

heb vandaag gehoord dat m'n motor nog helemaal dik in orde is, alleen wat schade aan m'n uitlaat en kentekenplaathoudertje,...dus die worden vervangen, verder is ie in orde...Jippie!!

hoor van veel mensen verhalen over whiplash,..daar maak ik me nog wel zorgen over, ik ga het zeker heel goed in de gaten houden. vandaag heb ik weer voor het eerst gelopen, doet wel pijn maar het gaat!

dus Andy is soon on tha road again! 8-)
Heey mr marf, hou je het nog een beetje vol op de bank?
Gelukkig is er ook nog mf op de laptop hè? 6 weken geleden leek het voor mij ook nog eeuwen te gaan duren voordat ik weer het huis uit kon, maar nu ben ik alweer (voorzichtig, maar toch) aan het werk.
Sterkte nog!!
 
Goed, de winter door is de winter door.
Volgende dus :

Het heeft siliconenborsten en verstuurd ongewenste e-mail ??? :)
 
ok...eeehm...

Spamela!!!...(die moet gewoon kloppen...
full
...toch :) ??)
 
Tering heej

(sorry lees het nu pas).
Wat ik me af zit te vragen is wat de reactie van de bestuurder was.
nog wat van gehoord of niet¿


Enne weet niet hoe je je nu voelt maar alsnog beterschap.
 
gisteren had ik even een slechte dag, beetje veel pijn...vandaar dat ik nu pas reageer,

heb vandaag gehoord dat m'n motor nog helemaal dik in orde is, alleen wat schade aan m'n uitlaat en kentekenplaathoudertje,...dus die worden vervangen, verder is ie in orde...Jippie!!

kijk (of laat kijken..) je achter demper even goed na. Je wiel wordt mogelijk wel zo hard omhoog geramd dat die je kenteken plaat er af heeft getikt.
(ja dat kan, weet ik helaas uit ervaring...)

Het is een beetje lullig als je daar na de hele schadeafhandeling achter komt.
(ja ook dat kan, weet ik _helaas_ ook weer uit ervaring...)

Suc6 met revalideren verder.
 
Shit, je kon hem al B|


nee,..ik heb em echt zitten raden...ik zweer 't,..echt...echt...echt!! *D

kijk (of laat kijken..) je achter demper even goed na. Je wiel wordt mogelijk wel zo hard omhoog geramd dat die je kenteken plaat er af heeft getikt.
(ja dat kan, weet ik helaas uit ervaring...)

Het is een beetje lullig als je daar na de hele schadeafhandeling achter komt.
(ja ook dat kan, weet ik _helaas_ ook weer uit ervaring...)

Suc6 met revalideren verder.

hij wordt van top tot teen nagelopen door de jongens van Safe Amsterdam (nu gaan sommigen hier stuiteren,...maar ik ken die gast die het doet zelf,..toffe gozer)
 
Laatst bewerkt:
Hint : ik heb het niet :)

Maar ik ga je niet teveel helpen.
Je moet nog de hele winter door en ben verrekt slecht in het onthouden van moppen e.d.
 
beterschap!

blij dat jij niets heb, dit is zeker een les voor mij, is toch maar weer een teken dat ze je gewoon niet(willen)zien!!
 
Zo dat is geluk hebben, veel sterke en weer gauw motorplezier.
Mijn vriend had ook beschermende kleding leren pak suomi helm sidi laarzen
en uiteraard leren handschoen.
Maar de helm waarvan je denk dat dat de meeste bescherming bied heeft hem niet gered.

Veel sterke verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan