Flink ongeluk , maar heb zo vet geluk gehad!!

Andy-Marf

MF veteraan
23 mei 2004
4.038
3
Haarlem
Ik reed gisterochtend naar m'n werk in Amsterdam.
stopte achteraan rij auto's die aan het wachten waren om een rotonde op te kunnen rijden. zette m'n voeten op de grond en liet m'n rem los (stond toch stil).
en toen kwam het, ik werd vol van achteren geraakt door een auto die mij met m'n R1 over het hoofd had gezien. m'n motor schoot naar voren en omdat ik net een beetje diagonaal op de weg stond (om langs de auto's voor me te kunnen kijken) schoot ik rakelings langs de auto voor me. anders was ik daar vol ingeklapt.
ik weet niet hoe maar ik ben niet eens op m'n bek gegaan, heb de rem ingetrokken en meteen m'n standaard uitgezet om te kijken wat de schade was.

maar toen ik afstapte kreeg ik een onwijze pijn in m'n nek en m'n rug en ik zakte op de grond in elkaar. kon me niet meer bewegen.
ben zo blijven liggen, ze hebben m'n rugtas afgedaan ik dacht dat ik gek werd van pijn.

toen de ambulance kwam hebben ze me helemaal vastgezet op zo'n plank met mijn nek in zo'n ding en m'n hele lichaam vastgesnoerd (echt naar trouwens)
omdat ze bang waren dat m'n rug gebroken was.

in het ziekenhuis duurde alles superlang, m'n vriendin kwam en m'n broertje allebei natuurlijk huilen, zag er blijkbaar erg naar uit allemaal ik op zo'n plank helemaal ingesnoerd. werd ik ook best wel bang van.

toen m'n moeder kwam raakte ze helemaal in paniek, echt vreselijk.
m'n vader kon er gelukkig wat beter mee omgaan. heeft me best wel getroost.
maar na uren van onderzoeken en heel veel foto's maken etc, mochten de banden af,
ik heb super veel geluk gehad gewoon!!

m'n nek en rug zijn zwaar gekneusd maar ik heb dus niks gebroken!! thank god!
bijna ongelooflijk na zo'n klap, geluk dat ik niks anders heb geraakt zeg.
heb wel veel pijn als de pijnstillers zijn uitgewerkt en kan me nauwelijks bewegen maar het komt allemaal goed! en m'n vriendin zorgt erg goed voor me :)

heb een beetje pech de laatste tijd met m'n motor,
eerst motor gejat,toen allemaal onzinboetes, en belazerd met m'n vorige motor (door dealer)en nu weer dit...
maar ik hou onwijs van motorrijden en denk er geen seconde over om te stoppen, kan niet wachten tot ik weer mag :]

maak me wel beetje zorgen over m'n motor, weet niet wat er allemaal stuk is '( , maar dat komt ook wel goed.

waarom ik dit vertel?: wees voorzichtig met motorrijden en draag goede bescherming, deed ik ook en ik leef dus nog! (vanaf nu dus ook altijd met rugbeschermer)
 
Dit is wat je noemt een geluk bij een ongeluk '( Het had ook anders af kunnen lopen, gelukkig ben jij nog "heel".
Sterkte met de spierpijn de komende dagen.
 
Pffff daar word je niet vrolijk van. Wat zullen dat angstige momenten voor je geweest zijn in het ziekenhuis! Kan me voorstellen dat je nu beseft hoe lekker het is om te kunnen lopen!!

Sterkte met het herstel!!!
 
Pfoei, je hebt geluk gehad.

Veel beterschap en laat je goed verwennen door je vriendin :)
 
Kolere wat een verhaal! Heel veel sterkte ermee, en geef het engeltje op je schouder maar een extra schouderklopje!
 
Jeetje klote man, is niet echt je geluksjaar ofzo ;(
Sterkte met je herstel!
 
Sterkte met de spierpijn! Je hebt idd geluk gehad, had allemaal veel erger kunnen aflopen.
Wat zei diegene die je had aangereden? En hoe is het met de motor, afgeschreven of nog te redden?
 
tering, dan heb je wel geluk gehad jah.

Daarom hou ik (als ik achteraan sta) ook altijd mijn spiegels in de gaten om te kijken of er auto's met te hoge snelheid aan komen rijden, kan je er altijd nog tussendoor glippen.

Succes met herstel van jezelf en de motor en afwikkeling van de verzekering
 
pfffft man, wat een geluk dat er niets ernstigs (blijvends) is...

vorige week ben ik ook al ernstig geschrokken toen iemand voor me vol op een lantaarnpaal reed :X Ook hij heeft niks ernstig overgehouden, behalve een MF-account :+

Sterkte met herstel..
 
Dat is een geluk bij een ongeluk geweest zeg!
Heel veel sterkte met je lijf, dat zal wel flink pijn doen de komende week '(
 
Sterkte!
En succes met herstel!!

Voortaan toch de rem vasthouden,
ook spiegelen als je stilstaat:
dan zie je het misschien aankomen,
en proberen weg te komen.
(Maar of je daar dan nog tijd voor hebt...)
 
Veel succes met het herstel Andy en blijf scherp op ongewone hoofdpijn e.d. en andere pijnen die je daarvoor niet had. Teken ook niet te snel accoord voor de hoeveelheid letstel die je hebt opgelopen. Laat er maar even wat tijd overheen gaan zodat je zeker weet dat je volledig hersteld bent en geen blijvende schade hebt opgelopen door zo'n rotklap.

Succes met de afwikkeling met de verzekering en hoop dat je snel weer in staat bent om te :]
 
gedver
je hebt wel veel pech zeg '(
das het linke van rijden op de weg. al rij je zelf nog zo voorzichtig, der kan altijd 1 of andere klojo jou van je motor rijden :(
denk er zelf liever niet al te veel aan.

beterschap!!
 
jonge jonge jonge

Ik zou de autorijder hiernaa zijn hele leven laten betalen .
Voor hetzelfde geld zat je in de rolstoel omdat die blinde fuck niet gekeken
heeft .
 
Gelukkig maar dat het niet ernstiger was!!!!! mazzel man!
Maarre, gekneusd... Des te beter op letten dat je je activiteiten weer rustig opbouwd, want kneuzen is pijnlijker dan breken. anders zit je straks met een ernstige whiplash te kijken (hoe schrijf je dat?)

beterschap!!!!!!!! *D
 
jonge jonge jonge

Ik zou de autorijder hiernaa zijn hele leven laten betalen .
Voor hetzelfde geld zat je in de rolstoel omdat die blinde fuck niet gekeken
heeft .
jonge jonge jonge
Denk eens na
Waarom zouden ze zoiets "een ongeluk" genoemd hebben?
In jouw wereldje heet het zeker "een expres".
Neem aan dat je het in een opwelling geschreven hebt.
 


weet je wat ik me nou altijd afvraag als mensen dit soort verhalen posten terwijl ze een ongeluk hebben gehad waar ze kantjeboord goed van afkomen? Hoe ze op MF komen!!!!!! heeft iedereen tegenwoordig al een laptop??? :? :? :?

in iedergeval veel sterkte met de revalidatie! en je hebt echt geluk gehad.

Groetjes Stephan

jonge jonge jonge

Ik zou de autorijder hiernaa zijn hele leven laten betalen .
Voor hetzelfde geld zat je in de rolstoel omdat die blinde fuck niet gekeken
heeft .


echt veel sympatiek heb je ook niet he? kijk in de dikke vandalen en zoek het woord "ONGELUK"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan