Flinke update forum [UPDATE]

Wellicht een mogleijkheid om de modjes een ander kleurtje te geven wat betreft naampje.. net als bij het GoT. ;)
Vind ik persoonlijk wel makkelijk om te zien wie er nu wel een modje is en wie niet.

Maar i.i.g hulde voor de update.. Ik vindt vooral de functie van de bladwijzers heerlijk. (Het feit dat de huidige pagina niet onderstreept is) Ik zat regelmatig te zoeken op welke pagina ik nu zat.
 
Heh, vet hoor, kheb nou da blauwe opstaan en ziet der gelikt uit :)
Goed bezig iig Ruud, nieuwe server, nieuw design :)
 
aangezien het bug-topic om duistere reden dicht gegooid is...

Waar moeten we dingen nou melden die niet goed gaan? Zoals

Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef DaFoolio het volgende:
Dan heb ik er nog wel eentje:

In http://www.motor-forum.nl/forum/topic/3834 staat een 300e post. Op dat moment komt er een 4e pagina bij bij mij (ik heb de instellingen zo staan dat er 100 posts op 1 pagina komen). Maar de 300e post staat nog wel op pagina 3 en pagina 4 is dan leeg. Terwijl eerder volgens mij de 300e post dan op pagina 4 was gekomen.

Foutje bedankt?

Inmiddels 302 posts, en pag. 4 is empty.. (ook 100 posts per pagina)
 
En als je hier geposte coole foto's wil opslaan noemt ie ze niet meer allemaal 'misc' :) . Dat van die posts in het 'grappigge verhalen etc.' topic zal nog wel aan de 'crash' van een paar weken geleden liggen?
 
ziet er netjes uit...

ik ben benieuwd wat het 2003 model ons gaat brengen :)
 
Pfew. Ben blij dat je dit topic hebt aangemaakt.

Dacht eventjes dat m'n monitor beschadigd was door mijn moeder tijdens het opruimen...

Ziet er koel uit :}
 
Hier lekker snel & leuke wijzigingen...
Alleen dat blauw... Die paarse achtergrond mag van mij dan ook wel een blauwtint zijn... Vloekt zo toch nog iets...

Maar erg mooi gedaan, jongens... :}
 
als je eigen topic wilt aanpassen voor de 2e keer dan krijg je de inhoud van de eerste keer (dus de allereerste inhoud)

sommige buttons hebben nog de verkeerde kleur zoals nieuwe topic/reageren (de paarse kleur)
:? Nooit last van gehad...
(En ook nu bij het testen nergens last van...) Misschien proxy-instellingen? :)

Wel bericht 8 keer kunnen wijzigen voordat de tekst er onder komt dát het bericht gewijzigd is...
 
Laatst bewerkt:
[*]Je zal in wat rode hoofdjes en mapjes tegenkomen, die willen zeggen dat die posts/topics nieuw zijn sinds je laatste bezoek. (Of in het geval van rode mapjes, daar is gepost sinds je laatste bezoek)
[*]Op de index-pagina: klikken op "Hoi, welkom terug , blabla" reset je cookie, zodat alle lampjes en rode hoofdjes van posts weer "uit" zijn.
Waar staat die topic van Hoi , welkom blabla :?
Ik heb allemaal rode mapjes en blauwe rondjes ;(
 
hij is niet zo goed te bekijken bij 800x600 (hoor ik van een vriend). 760 breed is dan beter, dan is er ruimte voor scroll balken.
Wel beter dat blauw :}


Misschien mogelijk om een optie te setten waarbij de breedte gelockt wordt op een bepaalde resolutie?
Ik zit nu ook effe op een ontieglijk kelin monitording te kijken en da's écht geen lolletje zo
 
Sucking up to modjes Yammie? :+

Nee hoor, geintje! Ik vind het er ook erg cool uitzien en het lijkt ook allemaal te werken :}
Wel nog wat traag, maar ik neem aan dat daar nog aan gewerkt wordt.
 
Sucking up to modjes Yammie? :+

Nee hoor, geintje! Ik vind het er ook erg cool uitzien en het lijkt ook allemaal te werken :}
Wel nog wat traag, maar ik neem aan dat daar nog aan gewerkt wordt.

hhtp_compression stond uit...staat nu aan. Gaat gelijk een stuk sneller (NOG sneller :) )
 
op dat:
Code:
Je vorige bezoek was op woensdag 12 juni 2002 12:42.
Kan je klikken, zodat alles als gelezen gemarkeerd is.
 
Beterrr... Dacht ff dat m'n monitor van slag was, maar nu ik er ff een paar minuten naar heb gekeken vind ik het blauwe best geinig. Laat het eerst maar ff zo, kan altijd nog weer terug naar de oude stijl...

Keep up the good work boyzzz :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan