Flinke update forum [UPDATE]

Het kan zijn dat het al eerder genoemd is maar de nieuwe kleur aan de buttons "reageren" en " nieuw topic" zijn nog in de oude stijl als je de niewe kleur hebt gekozen...

Overigens zijn ze wel goed als ze disabled zijn.

edit:
:? :? :? Tis nu ineens weer ok...
Ik nie snap nie...
 
Laatst bewerkt:
kan het zijn dat je een hele andere active topic lijst krijgt als je uitgelogd bent t.o.v. wanneer je bent ingelogd :?

Verder krijg ik geen rode mapjes in de actieve topics (cookies verwijderd) wel rode hoofdjes...
 
Ruud, ik vind thet mooi.. Ik heb echter maar 1 opmerking.
Ik heb nu de blauwe kleur (ik ga zo even kijken of het ook in de paarse kleur is..) en als ik om een stukkie naar benenden te scrollen klik op de scrollbar net onder de scroller zelf (of er boven als ik naar boven wil.) dan wordt de kleur van de scrollbar een vies bruin kleurtje..
Kan daar niet wat aan gedaan worden dat het wat beter past met de primaire kleuren ?

EDIT: Net even gecontroleerd met de paarse kleur. Dan is de scrollbar zwart.
 
CuberJ, dat had ik ook al gezien...ik wist niet dat iemand zo miereneukerig zou zijn om dat te melden, haha!!

Ik betwijfel of daar wat aan gedaan kan worden, maar ik kijk er naar!
 
Het kan zijn dat het al eerder genoemd is maar de nieuwe kleur aan de buttons "reageren" en " nieuw topic" zijn nog in de oude stijl als je de niewe kleur hebt gekozen...

Overigens zijn ze wel goed als ze disabled zijn.

edit:
:? :? :? Tis nu ineens weer ok...
Ik nie snap nie...

Dat had ik ook, komt door je cache. De namen van alle jpg's zijn hetzelfde gebleven, vandaar dat 'ie de oude liet zien.

Temp internet files weggooien lost probleem op.
 
Zal wel ff schrikken zijn hè, meneer met de meeste postings per dag? :P
Mja, zag het ook een tijdje terug, best wel erg eigenlijk. :P

Maar het zal binnenkort wel minder worden, kreeg een brief van mijn internetprovider dat m'n account niet verlengd wordt, straks wordt het dus weer de KPN spekken met betalen met telefoontik. :( |( Als ik geen ander flatfee account kan regelen zal ik dan om niet failliet te raken dus noodgedwongen minder online zijn. ;(
 
Maar het zal binnenkort wel minder worden, kreeg een brief van mijn internetprovider dat m'n account niet verlengd wordt, straks wordt het dus weer de KPN spekken met betalen met telefoontik. :( |( Als ik geen ander flatfee account kan regelen zal ik dan om niet failliet te raken dus noodgedwongen minder online zijn. ;(
Hebben jullie daar in het Hoge Noorden nou echt geen ADSL of kabel ofzo?? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan