flip a plate (verbergen kentekenplaat), bekend bij iemand?

In NL mag het niet.


'flip a plate' > 'flip a plate (verbergen kentekenplaat), bekend bij iemand?'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In NL mag het niet.


'flip a plate' > 'flip a plate (verbergen kentekenplaat), bekend bij iemand?'

En waarom zou dat niet mogen? Zolang je het niet gebruikt om je kenteken te verbergen (wat natuurlijk wel de hele intensie van dit apperaat is) zou ik niet weten wat er illigaal aan is..
 
Check voor de gein eens onder de zoekfunctie hier op MF en dan met de woorden: omklap kenteken.

Verder zijn die dingen al erg oud nieuws, na James Bond ze in 1959 liet zien...

Verder :W
 
We sell license plate flip kits for your sports bike. For off road use only

zeker speciaal voor hem _O-

98111_347352.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er nogal krakkemikkig uit, het spulleke uit de link van TS..
 
Die met de afstandsbediening lijkt me nu echt handig voor onder het rijden, kan je zo makkelijk bedienen ook met je handschoenen aan...
 
of gewoon lekker normaal doen als de poltie in de buurt is
dan is het toch ook niks aan de hand

of niet te gek bij een flitser doen

buiten dit alles om vind ik het systeem gammel en met die afstandbediening is het helemaal niks
als je 120 + rijd met een beetje wint breekt die zooi zo af en flikkert je plaat er af (kan je die ook weer nieuwe aan schaffen )
 
En waarom zou dat niet mogen? Zolang je het niet gebruikt om je kenteken te verbergen (wat natuurlijk wel de hele intensie van dit apperaat is) zou ik niet weten wat er illigaal aan is..

het mag niet omdat je aan of op je kenteken mag veranderen om de leesbaarheid te verlagen.
Ookal gebruik je het apparaat niet, of werkt het niet, het mag niet gemonteerd zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan