Flits- en radarteams staken 25-1-2008

blade2

MF veteraan
31 dec 2006
1.991
0
Rijen
Flits- en radarteams staken
LEUSDEN - Mobiele flitsteams en radarcontroleurs staken vrijdag in het kader van de politieacties voor een nieuwe cao. Politievakbond ACP liet donderdag weten dat bijna alle flitsteams vanaf half negen 's morgens het werk neerleggen. Vanaf die tijd zijn er ook bijna geen mobiele radarcontroles.

In de regio Rotterdam is het politienummer 0900-8844 vanaf half negen moeilijk bereikbaar omdat de medewerkers staken. Om 12.30 uur legt ook de spoorwegpolitie het werk neer.

De politieambtenaren staken uit protest tegen het cao-beleid van hun werkgever, minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken. De diverse bonden voeren sinds december actie.

bronvermelding,

www.Telegraaf.nl
 
Flits- en radarteams staken
LEUSDEN - Mobiele flitsteams en radarcontroleurs staken vrijdag in het kader van de politieacties voor een nieuwe cao. Politievakbond ACP liet donderdag weten dat bijna alle flitsteams vanaf half negen 's morgens het werk neerleggen. Vanaf die tijd zijn er ook bijna geen mobiele radarcontroles.

In de regio Rotterdam is het politienummer 0900-8844 vanaf half negen moeilijk bereikbaar omdat de medewerkers staken. Om 12.30 uur legt ook de spoorwegpolitie het werk neer.

De politieambtenaren staken uit protest tegen het cao-beleid van hun werkgever, minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken. De diverse bonden voeren sinds december actie.

bronvermelding,

www.Telegraaf.nl

Dat zijn de echte hufters
 
Mooooooooooi... Geen flitsers, geen spoorwegpolitie...

Zul je zien dat ik overal net die ene lul tegenkom die nog wel aan het werk is
 
Dat klinkt te mooi om waar te zijn... Het is een valstrik! Een snood plan van de overheid om de begroting in evenwicht te krijgen! Anders zouden ze het nooit aankondigen. Vooral niet op straat komen morgen!










:+
 
De echte hufters dus!

:+
Juist, de klaplopers. Wel meeliften op het werk van de bond, dus loonsvehoging, maar vooral niet betalen :(

Want het enige dat ze bij de bond doen is grote gebouwen neerzetten, en er staat voor ons niks tegenover zeggen ze dan. Maar dat de contributie aftrekbaar is van ´t belastbaar inkomen, en dat er meer voordelen zijn, zoals korting op veel dingen, dat willen ze niet zien. Als je ´t een beetje bekijkt levert de bond je meer op dan dat ie je kost *O* *O* *O*
 
Ik vond het al vreemd vanochtend toen ik, als altijd, veel te hard reed bumperklevers had die nog harder gingen ? Iedere andere dag ben ik de enige die bumperkleeft, levensgevaarlijk was het vanochtend. Laat ze maar weer gauw aan het werk gaan ....
 
Hè, en dat net als ik een FJR en een R1200GS ga proefrijden, dat is me nou verveldend })

[me="ScubaRider"]weet donders goed dat de VROSsen nog steeds rijden[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan