Flits otto/kliko/afvalbak

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik heb vandaag weer eens een afval container in de berm zien staan en dat op zondag, nu kon ik echter niks vreemds ontdekken aan dat ding, heeft iemand een foto van zo'n flitsding?
Of kan iemand beschrijven of er nog wat te zien is aan zo'n ding?
 
Heb vandaag ook nog een flitser gezien: A6, net over Hollandse Brug (na Almere). Was duidelijk te zien, zo vind ik het niet erg.
 
Ja er is wel degelijk iets te zien aan de flits-kliko: aan de "rijrichting-zijde" zitten 2 gaten met daarachter een rood en een helder glaasje. (net zoals bij een flitspaal zegmaar) aan de kant waarvan je aan komt rijden zie je er niets aan, hooguit een auto / busje met burger-agenten daarin die dat ding in de gaten houden.....

Helaas.........
 
Asje...

020614chris10.jpg
 
Op zondag 23 juni 2002 21:50 schreef Skoezie het volgende:
Asje...

* Plaatje van een van de meest gehate dingen in Nederland *

Door zo'n ding, maar dan in groene uitvoering, ben ik laatst geflitst. Van voren gelukkig.

Ik zag em pas/omdat er een blauw lampje aanging in dat ding.
 
Omtrappen die kleredingen... Kwam er een paar weken geleden ook al 1 tegen. Werd gewaarschuwd door tegemoet komend verkeer, anders had ik zeker te weten weer een prent gehad. :j
 
Dat ze flitskassies hebben vind ik al erg genoeg.
Maar om ze ook nog eens te verstoppen vind ik zo onzettend om er van te :r

Zet ze dan zo neer dat je ze op tijd ziet.
Het liefst natuurlijk niet, maar dat zal nooit gebeuren '(

Zo'n ding verstoppen duidt alleen maar op het feit dat ze de schatkist aan het vullen zijn :j
 
Op zondag 23 juni 2002 23:50 schreef Yammie het volgende:
Dat ze flitskassies hebben vind ik al erg genoeg.
Maar om ze ook nog eens te verstoppen vind ik zo onzettend om er van te :r

Zet ze dan zo neer dat je ze op tijd ziet.
Het liefst natuurlijk niet, maar dat zal nooit gebeuren '(

Zo'n ding verstoppen duidt alleen maar op het feit dat ze de schatkist aan het vullen zijn :j

Kom op zeg... wees eens niet zo hypocriet!!

Als ze zo'n ding vol in het zicht zetten gaat iedereen heel schijnheilig 1kmu onder de toegestane snelheid zitten. Net alsof ze nooit te hard rijden...

Het flitsen is 1 groot spel maar er is maar 1 verliezer.
 
heh gewoon een keer een vuilniswagen kapen en dan z'n flits vuilnisbak gaan 'legen' .. rammel rammel })
 
Op zondag 23 juni 2002 23:53 schreef Raging R6 het volgende:Kom op zeg... wees eens niet zo hypocriet!!
Ik weet dus echt niet wat jij hieraan hypocriet vindt :?

Kijk een flitspaal langs de kant van de weg valt op.
Een stellage langs de kant ook (soms dan '( )
Een verdachte auto ook al
Maar om nu een kliko te gaan gebruiken duidt dus echt op schatkistvullerij :(
 
Als ze zo'n ding vol in het zicht zetten gaat iedereen heel schijnheilig 1kmu onder de toegestane snelheid zitten.

Is het daar uiteindelijk neit om te doen dan? Hebben ze toch precies wat ze willen als ze die krengen in't zicht gaan zetten?!
Dan kan ik niet veel meer bedenken voor zulke verstopte dingen hoor.
 
Ik weet dus echt niet wat jij hieraan hypocriet vindt :?

Kijk een flitspaal langs de kant van de weg valt op.
Een stellage langs de kant ook (soms dan '( )
Een verdachte auto ook al
Maar om nu een kliko te gaan gebruiken duidt dus echt op schatkistvullerij :(

Wat ik bedoelde met hypocriet is dat jij net als ik je ineens aan de snelheid zou gaan houden...

En dat van schatkistvullerij... wist je dat nog niet? :+ :+ :+
 
Is het daar uiteindelijk neit om te doen dan? Hebben ze toch precies wat ze willen als ze die krengen in't zicht gaan zetten?!
Dan kan ik niet veel meer bedenken voor zulke verstopte dingen hoor.

Neu... want wat kan er gebeuren op een rechte weg van 20km lang waar je 80 mag en bijna geen verkeer is...
Ze willen geld verdienen maar dan op een makkelijke manier...

De moeilijke manier is: bij scholen gaan flitsen.
 
Ik vraag me wel eens af wat ze doen als je domweg je auto voor zo'n ding parkeerd op een lege plek, sturen ze je dan weg? Het is tenslotte opnebare weg.
 
Kliko staat ook op een plek waar die niet mag staan... moet je die eens verzetten... snap je meteen waar het politietekort vandaan komt, krijgt meteen 4 man in je nek :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan