flits

flappieeee

MF'er
23 mei 2003
167
0
amsterdam
Ik reed dus op de a1 vrijdagavond rond 21-22:00 terug naar amsterdam. Reed een beetje te hard zelfs maar dacht plots een paar groene ledjes te zien in de linker berm..vertrouwde het niet helemaal en dus toch maar even bijgeremd. Nou weet ik echter niet of ik er netjes met 120 voor bij ben gereden of 'ietje' 8- sneller. Ik heb in ieder geen flits gezien en ben dus (hopelijk ook niet geflits aangezien het een onverlichte snelweg is. Is deze aanname juist? Zefs infrarode flitsers zie je rood oplichten toch? Ikke wil geen bekeuring!!!!!!!!!!!!!!1
 
En als iemand nu positief antwoord geeft en hij/zij blijkt achteraf ongelijk te hebben? Moet hij/zij dan lappen?

Iedereen die een bekeuring krijgt omdat ie te hard rijdt heeft 'm verdiend. :X
 
Ben zaterdag 2 x geflitst.... :X ;(

Van voren hahahah. :P

Maargoed, het blijft kloten als je mot betalen.
Ik ben de laatste tijd boete loos, ff afkloppen. :+
 
Op dat plekje staan ze regelmatig te controleren. (de eikels) Kom er ook dagelijks langs en heb ook al bekeuringen gekregen zonder dat ik ook maar een flits zag. Heb nu een vector 966R (koekblik) en die zag ´m laatst op tijd. Zag nog net hoe een rode lamp (iemand naast me reed wel stevig door) oplichte (infarode flits ?!?). Ben bang dat je een foto krijgt.

Ben daar GVD van de week ook nog met een laserpistool bekeurd! Eikels zie je echt niet vanaf de weg, en zo hangt er een BMW motor achter je. 92,-- Euro bijdrage aan het CJIB.

2 x in een maand tijd en het ging de laatste tijd (half jaar) net zo goed. (op die keer na dat ik met de blackbird aangehouden ben en geen bon kreeg na dan)
 
Hoe gaat dat eigenlijk als je van voren wordt geflitst? Nummerbord hebben wij immers niet aan de voorkant. Herkennen ze me dan aan mijn mooie blauwe ogen
fing33.gif
?
 
Kunnen ze die dingen eigenlijk ook 's avonds gebruiken :? :?
Ja tuurlijk kan dat, jij rijd toch ook in donker ;)

En infrarood flitsers gebruiken ze niet dat is alleen een rood glaasje.

Geflitst worden is jammer van je geld maar je doet het zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan