flits

pepe66

MF veteraan
24 jun 2003
1.531
0
ik rij heel blij naar mijn werk ( iets minder blij) en word opeens geflits midden in mijn gezicht met een grote blauwe lamp (helemaal niet blij ) , bedankt collega !! kan dit kwaad bij motorrijders?? Wie is er nog meer van voren geflitst en hefft daarna een beschikking thuis gekregen ??
niet zo blije pepe '(
 
Ik zou aanklacht indienen, want je had wel kunnen schrikken en onderuit kunnen gaan :+

Er gebeurd helemaal niks, of er was een agent ter plaatse die super ogen heeft, die heel snel een kenteken kan lezen.... niks aan de hand dus
 
dat weet ik del piero, maar het blijft achterbaks dat flitsen :?
 
Ben nog niet gepakt de keren dat ik van voren geflitst ben...

Komt meestal door de 'liggende' houding (liefst met de ogen dicht) die flitswouten automatisch schijnen aan te nemen tijdens hun 'werkzaamheden'.
 
Vorig jaar reden wij ergens in zeeland voorbij een flitspaal die voor ons in de tegengestelde richting stond. Wij waren met 7 motoren, dat ding bleef maar flitsen 8-) . Daar hebben we niets meer van gehoord. :]
 
Zolang je niet je naam, adres, bloedgroep en sofinummer in het groot ergens aan de voorzijde van je fiets hebt kunnen ze je weinig maken.

[me]Skoezie vraagt zich wel af of men een bekeuring uit zou mogen delen naar aanleiding van een sticker met nickname op de kuip?[/me]
 
Tja dat is het enig leuke aan flitsen en motorrijden. Wij krijgen zomaar 50% korting door het ontbreken van een kentekenplaat voor. Of koekblikrijders zijn dubbel de L*L. Het is maar hoe je het bekijkt.

8-)
 
Zondag ook geflitst van voren, reedt via raalte richting olmen/zwolle
Toen deed een vuilnisemmer (zo'n grote groene) opeens flits... maar ja was recht in mijn bakkus..

dus nix aan de hand :)
 
Vrijdagavond, zijn IkBenGek en ik ook van voren geflitst.... Sjemig wat zijn die dingen fel zeg en het was ook al aardig donker buiten.

Khoop dat we er niks van horen ;)
 
Leuk dat motorrijden...

En zo te horen worden meer mensen van voren geflitst dan van achteren...in dit tempo zijn de rolletjes morgen weer vol :P
 
Leuk dat motorrijden...

En zo te horen worden meer mensen van voren geflitst dan van achteren...in dit tempo zijn de rolletjes morgen weer vol :P


Laat ze maar flitsen hé, maar sta niet gek te kijken als binnen nu en twee jaar een motorfiets ook aan de voorzijde uitgerust moet zijn met een kenteken.
 
Als het een radarwagen is geweest en de waarnemer heeft zitten opletten, heb je best kans dat hij je kenteken gewoon bij het fotonummer zet zodat je hem alsnog thuiskrijgt.

Maar ja uitzonderingen bevestigen de regel..enneuh..die flits is te kort om je te kunnen verblinden. Schrikken kan natuurlijk altijd.
 
[me]Skoezie vraagt zich wel af of men een bekeuring uit zou mogen delen naar aanleiding van een sticker met nickname op de kuip?[/me]
lijkt mij niet, als ik jouw stikkertje mooi vind en hem ook op die van mij plak en toevallig heb ik ook nog eens de zelfde motor, wat dan?
 
lijkt mij niet, als ik jouw stikkertje mooi vind en hem ook op die van mij plak en toevallig heb ik ook nog eens de zelfde motor, wat dan?

Haha, natuurlijk niet. Heb wel eens gehoord van een gast die wel 20 keer langs een kast was gereden om het rolletje vol te schieten. Sie kwamen ze na wat speurwerk even thuis een bezoekje brengen. Als je zomaar een keertje van voren wordt geflitst hoef je niet bang te zijn voor een boete.
 
ik ben al meerdere keren op een wiel op een flitspaal afgereden met veel te hoge snelheid, en ik heb er nog nooit iets van gehoord. een tijdje terug heb ik dit samen met mijn collega gedaan, langs elkaar op het achterwiel. mooie aktiefoto's voor de politie })
 
Een flits is schrikken???? Wat dacht je van een onverwachte ziekenbezoek met drie van je mannelijke collega's en dan plots een nakende vrouwelijke collega in de zon zien verteren? Da's pas schrikken. :o
 
getver moet je mij daar nu aan herinneren .. ik ben vrij ja.. en ik probeer die tepels te vergeten :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan