FLITS!

VlammeR

MF veteraan
15 mei 2002
2.251
0
Eindhoven
Dat vind ik zo erg he, rij je op zo'n buiten weggetje, lekker aan het vlammen, (mijn naam waar doen) zie je in de verte zo'n flits kast op doemen! bah, daar gaat de bochtlijn, vol op de rem, en meteen geen lef meer om gas te geven omdat er zeker nog meer kasten staan, en wie weet zie je die niet meteen.... maar dan.... weer een flits paal, maar nu kijkt ie mijn kant op!! mooi, vol gas open, en vriendelijk lachen, *D
FLITS!
 
Laatst bewerkt:
Even onthouden waar de flits kast staat en 'savonds op de trekker springen met een dikke ketting of een scheepstouw, en terug naar de flits kast.

Waar is tie nou gebleven ?!?! :? :? }) })
 
Dat vind ik zo erg he, rij je op zo'n buiten weggetje, lekker aan het vlammen, (mijn naam waar doen) zie je in de verte zo'n flits kast op doemen! bah, daar gaat de bochtlijn, vol op de rem, en meteen geen lef meer om gas te geven omdat er zeker nog meer kasten staan, en wie weet zie je die niet meteen.... maar dan.... weer een flits paal, maar nu kijkt ie mijn kant op!! mooi, vol gas open, en vriendelijk lachen, *D
FLITS!
Wanneer zien we de foto ;)
 
Dat is zo leuk hier in Duitsland, flitsen ze bijna altijd van voren. })
Maar meestal staan dan ook de motormuizen een paar honderd meter verderop om je tegen te houden :(
 
Pas nog enorm om gelachen.
We gingen met 4 man rijden en een maat van mij had een motor geleend en ging mee.
Hij heeft altijd nk karten gereden en heeft daar een mooi racepak van.
Die had ie aan.
Werden we dus allemaal zwaaiend en gek doend geflitst.
Zitten we later op een terras zeg ik verrek spaan ( zo is zn achternaam) kijk es op je pak.
Staat er over zn been heel groot: C.Spaan (zn naam dus)
Toen vond ie het ineens niet meer zo leuk!!!

Maar nooit meer wat gehoord dus zal wel meevallen!!
 
Als ik zoiets doe krijg ik altijd de neiging even te bellen en een foto na te bestellen. Heb me tot nu toe altijd kunnen beheersen }) maar vraag me wel iedere keer af of de foto gelukt is :j . Want....iedere foto van mij van de voorkant kan een ander weer een boete schelen :P
 
Van voren geflitst worden zijn een van de leuke dingen van motorrijden :)
Ik doe het vaak zat.
Vooral in Haps maar ze flitsen nooit ;(
In nijmegen hebben ze me al een paar keer van de voorkant })
 
Even onthouden waar de flits kast staat en 'savonds op de trekker springen met een dikke ketting of een scheepstouw, en terug naar de flits kast.

Waar is tie nou gebleven ?!?! :? :? }) })

Hadden ze tussen Noordeloos en Dordrecht ook continue gedaan.. staan nu overal bielzen en hekken om de palen heen (alsof ze nog niet genoeg kosten :( )
 
hier in eindhoven is denk ik een op de twee palen kapot. je ziet er dan nog de resten van een verkoolde auto band aan hangen, en de paal is helemaal zwart---> de betere flitspaal!
 
Ik heb laatst een bericht gelezen dat ze van plan zijn de flitskasten te beveiligen d.m.v. cameratoezicht.

Mocht je dus plannen hebben, dan is voorzichtigheid en camouflage geboden. *D
 
Was afgelopen week nog een item bij BNN. Met de fiets harder als 50 langs de flitspaal. Binnenkort zullen wielrenners dus wel een kenteken op de rug moeten binden :P
 
Ja, bizar he, een camera met een camera beveiligen... heheheheh stelletje sukkels

ik zag wel op het nieuws dat ze ergens zon infrarood ding boven de weg hebben gehangen, die alle pics digitaal doorstuurt, je wordt van achter gefotografeerd, dus daar kan je niks mee.. (behalve slopen)..

Ben overigens wel bang dat ze op een keer de foto's bij elkaar leggen, dus foto's vanvoren met eentje van achter...
 
Ja, bizar he, een camera met een camera beveiligen... heheheheh stelletje sukkels

ik zag wel op het nieuws dat ze ergens zon infrarood ding boven de weg hebben gehangen, die alle pics digitaal doorstuurt, je wordt van achter gefotografeerd, dus daar kan je niks mee.. (behalve slopen)..

Ben overigens wel bang dat ze op een keer de foto's bij elkaar leggen, dus foto's vanvoren met eentje van achter...

Klopt, dat ding hangt boven de N65 komende vanuit de richting Tilburg en gaande in de richting van Den Bosch op een kruising bij het plaatsje Helvoirt. Dat ding hangt zo'n 4,5 meter boven de grond dus slopen word niet echt makkelijk.
 
Klopt, dat ding hangt boven de N65 komende vanuit de richting Tilburg en gaande in de richting van Den Bosch op een kruising bij het plaatsje Helvoirt. Dat ding hangt zo'n 4,5 meter boven de grond dus slopen word niet echt makkelijk.

Ach als je ff stilstaat op de vluchtstrook en goed richt dan kun je hem zo vol lood stoppen hoor

:j police :j ministerie :j
 
Ik heb laatst een bericht gelezen dat ze van plan zijn de flitskasten te beveiligen d.m.v. cameratoezicht.

Mocht je dus plannen hebben, dan is voorzichtigheid en camouflage geboden. *D
dan moet je je dus gaan afvragen, welke paal eerst om te halen.


ps: Capoeirist, alles is zo simpel als lego, je moet het alleen ff wilen zien.
 
wat dat flitsen betreft,
ik met mijn ondertussen 1250 km motor ervaring
schrok me een ongeluk toen ik van voren werd geflitst. 40 km tehard, kost weer een boel centjes. heb na de flits ook even onbenullig het gas geopend.(overigens wel een lekker gevoel)
maar na veel talloze berekeningen en m'n verlies uitgerekend, kwam ik erachter dat er geen kenteken op de voorkant zit :) :) , tja had daar nog niet aangedacht,
wat is motor rijden toch leuk

:]
 
Ik baal toch wél enorm als ik van voren geflitst wordt...

Ik ben zelf namelijk nóg niet in het bezit van een wheelie zo mooi ingezoomed van voren genomen... :( ... en Ed polietiepet wél |(

Mhhh... misschien heb ik én meneer agent beide eens geluk... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan